jonathan_chips
Ny medlem
Spotify-tråden.
Fan grabben skön diss, tyvärr ser jag mig inte som en leksak men du får gärna försöka spöa mig i din "legends pool", väx upp whiggerjävel.Simonvs sa:Tjenamås Jonathan! Jag är en jätte tuff kille, jag är en sån som tjuvröker bakom skolan och snattar tuggumin!jonathan_chips sa:Hej simon du verkar var en tuff kille, vilken musik generaliserar du inom gruppen "whiteboy music"? Känns lite konstigt att man spelar en speciell musik bara för att man är vit så jag var tvungen att fråga. F.ö. så ser du ut att vara rätt skönt vit och mesig på din profilbild så "whiteboy music" borde väll passa dig alldeles utmärkt?Simonvs sa:Fucking whiteboy music bitchez!
Såg även högre upp att du skrev "H8erz" vad är det lixom? Hatar man något/någon bara för att man inte delar samma musiksmak?
Min tanke med att skriva det med "whiteboy music" var egentligen bara för att h8a lite på Simon_t som skrev att den musiken som låg på spelistan var neger musik.
Men med tanke på vilken toyasbiatch du verkar vara så läser du väl inte hela koversationen,
If you come to the legends pool again youre going to get your as kicked toy!!