Spotify-tråden.

Spotify-tråden.
Simonvs sa:
jonathan_chips sa:
Simonvs sa:
Fucking whiteboy music bitchez!
Hej simon du verkar var en tuff kille, vilken musik generaliserar du inom gruppen "whiteboy music"? Känns lite konstigt att man spelar en speciell musik bara för att man är vit så jag var tvungen att fråga. F.ö. så ser du ut att vara rätt skönt vit och mesig på din profilbild så "whiteboy music" borde väll passa dig alldeles utmärkt?

Såg även högre upp att du skrev "H8erz" vad är det lixom? Hatar man något/någon bara för att man inte delar samma musiksmak?
Tjenamås Jonathan! Jag är en jätte tuff kille, jag är en sån som tjuvröker bakom skolan och snattar tuggumin!
Min tanke med att skriva det med "whiteboy music" var egentligen bara för att h8a lite på Simon_t som skrev att den musiken som låg på spelistan var neger musik.

Men med tanke på vilken toyasbiatch du verkar vara så läser du väl inte hela koversationen,
If you come to the legends pool again youre going to get your as kicked toy!!
Fan grabben skön diss, tyvärr ser jag mig inte som en leksak men du får gärna försöka spöa mig i din "legends pool", väx upp whiggerjävel.

Spotify-tråden.
snälla... rensa inte listan. alla har ju inte samma musiksmak så kan ju inte förvänta er att det bara kommer inte "bra" musik. Det är bara att ta och lyssna på de låtar ni tycker är bra...!

Spotify-tråden.
ah tick precis en invite! GRYMMMT!!!

men hur gör man för att hitta musik? fick fram freeride listan, den va nice! men om man vill söka på typ en viss musikstil? finns de nått vis att göra de på? eller måste man veta namn på grupp eller låt?

hittade toplistor också! men känns ju som de är svårt å hitta musik om man inte vet vad låtarna eller grupperna heter?.. haha

nån som har lust att tipsa om lite musik annars?
sjukt cleant program

Spotify-tråden.
jeppenator sa:
ah tick precis en invite! GRYMMMT!!!

men hur gör man för att hitta musik? fick fram freeride listan, den va nice! men om man vill söka på typ en viss musikstil? finns de nått vis att göra de på? eller måste man veta namn på grupp eller låt?

hittade toplistor också! men känns ju som de är svårt å hitta musik om man inte vet vad låtarna eller grupperna heter?.. haha

nån som har lust att tipsa om lite musik annars?
sjukt cleant program
redman med albumet red gone wild och turbulence med albumet notorious är grymt smuuda! :D

Spotify-tråden.
bas315 sa:
Perkal sa:
bas315 sa:
Spotify lär väl bli olagligt att ha snart..
Haha. Måste vara det dummaste jag hört. Du vet inte vad det är för något va?
Vore kul om du kunde förklara varför det skulle vara olagligt.
Eftersom det försvinner mer och mer musik från spotify, och dom har ju inte något tillstånd från artisterna för att få lägga upp låtarna... ?
Fel av mig, läste precis att dom hade avtal med världens fyro största skivbolag. Men det försvinner ju låtar därifrån lite då och då.

Spotify-tråden.
hur lägger man till låtar i spellistan?

nån som vet hur man gör måste ju lägga till den bästa låten att åka i parken till

remember the name - fort minor feat. styles of beyond (med i push filmen bla)

Spotify-tråden.
savalanche sa:
hur lägger man till låtar i spellistan?

nån som vet hur man gör måste ju lägga till den bästa låten att åka i parken till

remember the name - fort minor feat. styles of beyond (med i push filmen bla)
Dra en låt från en lista till Freeride listan

Spotify-tråden.
hm.. undra vem som lagt till typ 2 album med BAMSE i tråden.. inte riktigt vad jag kallar skidmusik.

Varför kan folk inte bara vara seriösa? haha känns ju lagomt misslyckat tyvär! men en grym ide om de skulle funka med en "freeride spellista"

Spotify-tråden.
bas315 sa:
bas315 sa:
Perkal sa:
Haha. Måste vara det dummaste jag hört. Du vet inte vad det är för något va?
Vore kul om du kunde förklara varför det skulle vara olagligt.
Eftersom det försvinner mer och mer musik från spotify, och dom har ju inte något tillstånd från artisterna för att få lägga upp låtarna... ?
Fel av mig, läste precis att dom hade avtal med världens fyro största skivbolag. Men det försvinner ju låtar därifrån lite då och då.
Det är just pga dessa snuskiga avtal. Försvann en hel del som varken kan "köpas" eller köpas förra veckan. Tråkigt.

Lustigt att såna där marknadsföringssnubbar alltid försöker vända sånt till användarens fördel. Satt och småskrattade lite när jag läste updaten.

Spotify-tråden.
jeppenator sa:
hm.. undra vem som lagt till typ 2 album med BAMSE i tråden.. inte riktigt vad jag kallar skidmusik.

Varför kan folk inte bara vara seriösa? haha känns ju lagomt misslyckat tyvär! men en grym ide om de skulle funka med en "freeride spellista"
Följer samma mönster varje gång.

Kommer massa skränig crunk i överflöd.
Nån slänger in små mängder av typ Tom Jones.
Kontring sker från rockgardet som slänger in fulla album av Mando Diao etc.
Nån rolig kille fyller listan med Danzbandzhitz och liknande.

*Listan rensas*

Spotify-tråden.
Håller med, kul idé om folk är lite seriösa :) Sen gillar ju inte alla samma musik men kan ju va ett bra tillfälle att testa lite nya musikstilar. Har dragit mitt strå till stacken med låtarna Caesars - It's not the fall that hurts och Wintersleep - weighty ghost

Spotify-tråden.
nu va de nån idiot som tog bort hela listan..

fyfan va man hatar när folk beter sig som svin.. :S denhär tråden känns ju meningslös om man inte kan sköta det. skärpning tack?
eller är de dax att göra en ny "privatare" lista där bara dom seriösa kan lägga in sin musik?

Spotify-tråden.
Jag röstar för en private lista så den blir kvar, ingen mening med en lista som försvinner en gång i halvtimmen liksom...

Är inte så hajj på spotify än, men kan man inte göra så annars att en blir "admin" för en lista, så bara han kan redigera den, så får man skriva här vilka låtar man vll ha med? Lite jobb för den som är admin men nån kanske tycker det är skoj? Går det att göra så ens?

Spotify-tråden.
de finsn fan mkt skit alltså :p haha, En riktig blandning. skulle det inte kunna finnas en hiphop lista från freeride, en rock , en bamse för den som vill osv.?

Spotify-tråden.
Pizzaaugust sa:
de finsn fan mkt skit alltså :p haha, En riktig blandning. skulle det inte kunna finnas en hiphop lista från freeride, en rock , en bamse för den som vill osv.?
Wörd up!!!

Jag tycker inte hip-hop och 50cent är speciellt roande att lyssna på...

Freeride - Hip-hop
Freeride - Populärmusik
Freeride - Rock
Freeride - Löjliga låtar

?

Spotify-tråden.
peace-man sa:
Jag röstar för en private lista så den blir kvar, ingen mening med en lista som försvinner en gång i halvtimmen liksom...

Är inte så hajj på spotify än, men kan man inte göra så annars att en blir "admin" för en lista, så bara han kan redigera den, så får man skriva här vilka låtar man vll ha med? Lite jobb för den som är admin men nån kanske tycker det är skoj? Går det att göra så ens?
Det går i praktiken, då får den som är admin starta en lista och ta emot requests, fast det kommer antagligen också att spåra.

Jag vet inte om det här var en sån bra idé, det finns alldelles för många retarderade ungar på freeride som sabbar listan osv hela tiden. Man skulle haft endast några som kunde ändra, då skulle det vara värt.

Vem fan lyssnar på Lil'Wayne och åker skidor liksom? Wtf?

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp