SPY eller OAKLEY googles?

samma sak på oakley's solglasögon. Deras linser och glas är sjuuuukt bra och det är därför de är så dyra. Det står ju när man köpt dom: You are now wearing the worlds best glasses bla bla bla :)

Jag håller med! Oakley är alldeles för mainstream, visst dom har kvalité på glasen, skön passform och blabla. Men det har Spy, electric, dragon, anon m.fl också. Och personligen tycker jag det är gravt mycket schysstare att glida omkring med ett par glajjor som bara 1 av 10 har istället för oakley som är typ 7 av 10 varav 5 av dom är crowbars...

Plus att priset ligger på några hundralappar billigare. Där även extralinserna är billigare. Och du får fortfarande ungefär samma kvalité på glajjorna...
Dessutom tycker jag att ramarna på exempelvis electric och spy har brutalt mycket fetare "grafik-design" än Oakleys.

Men men, det är bara min åsikt! =)

peeeys

jag fattar inte ens vad problemet är. man väljer väl de man tycker bäst om, eller som man har mest nytta av.
jag gillar oakley bättre, men det är inget fel på SPY.

Skapad Av: antonryding | 2006-08-11 19:06
Bumpad Av: BrattiS | 2009-04-05 11:19

Ska jag vara ärligt så tror jag han har köpt ett par goggles nu för sådär 3 år sen

Tillbaka
Topp