SSX, nu med skidåkning!

• Trådstartare Trådstartare KOP_MINA_LAGG
  • Start datum Start datum
K

KOP_MINA_LAGG

Guest
SSX, nu med skidåkning!
Det har varit klent med twintip-spel bortsett från Jibberish.Men nu i höst släpps SSX On tour(on tour är ett "arbetsnamn" och kan komma att ändras), och i det får man göra en egen "gubbe" snowboardåkare, eller SKIDåkare. Här finns en trailer på spelet, där det är en som kör skidor. http://www.gametrailers.com/player.php?id=5618&type=mov
Det är en reklam innan själva trailern börjar så titta på den, sen kommer filmen av sig självt...
Titta och njut.

SSX, nu med skidåkning!
Okej, tack im_a_troublemaker för att du delar med dig av dina åsikter..//Jonas

SSX, nu med skidåkning!
värkar helt sjukt töntigt...man vill ju köra ett spel som är någorlunda verkligt... inte ett spel där man kan knäppa av sig skidorna i luften:S och massa jävla turbo grejjer och explotioner!!

SSX, nu med skidåkning!
jag ska också köpa det , verkar hur grymt som helst! Och NiclasK kan bara gå och gömma sig för han vet säkert inte hur man knäpper av sig brädan på de gamla spelen.....

SSX, nu med skidåkning!
Måste ha, måste ha, måste ha.. Satan va najs har längtat på ett "ordentligt" skidspel (inget ont menat mot dom som har gjort Jibberish) änteligen..

SSX, nu med skidåkning!
NiclasK: Okej, ja måste hålla med om att det inte är nåt särskilt verkligt spel, men det är oxå det ända "riktiga" skidspel hittils förutom Johnny Moselys mad trix men de fanns ju bara ti ps2 å jag har bara xbox.

SSX, nu med skidåkning!
Mmm, det känns ju verkligen rättvist mot newschool-scenen att släppa ett spel där det grymmaste tricket är backscratcher... seriösa snowboardspel har funnits i minst 7-8 år, och så är ni tacksamma över det här? kolla det här inlägget på newschoolers: http://newschoolers.com/NS2/Forums/ReadThread.php?cat_id=1&thread_id=46766

Snälla, skriv i erat namn så kanske något händer istället för det här horribla skitspelet

SSX, nu med skidåkning!
Fan vad soft, blir ju att köpa det, jo det är ju sant Bo87. Men om 8 år när vi typ är gamla så finns det säkert svinbra skidspel :P

SSX, nu med skidåkning!
jag tycker att detta spelet verkar helt värdelöst. det verkar precis som tidigare ssx spelen fast med skidor, men med samma värdelösa känsla. jag tycker inte att det verkar vettigt att invistera i en kopia utan jag väntar nog på något "riktigt" skidspel. jibberish verkar 100 gånger bättre..

SSX, nu med skidåkning!
Det värkar väll schyst men jag skulle nog vilja ha någonting som är lite mer värklighetstroget. Nej jag spelar fortfarande Snowriders, det är forfarande Grymmast även fast det har några år på nacken.

SSX, nu med skidåkning!
det kommer va lika kasst som resten av SSX serien...utveklarna har verkligen en sjukt jobbig syn på snowboard och skidor,seriöst alltså när jag ser ett skidspel så ska det va seriöst,Amped är ju det bästa snowboard spelet lätt("kom då")för att det både har en touch av Arkad känsla och verklighetens motsvarighet...
Jag förstår inte varför det ska explodera,va neonljus överallt och det ser ärligt talat bara fjantigt ut när man tar av sig skidan i luften.
Men sen stör jag mig på att kontrollen fortfarande ser lika trög,jobbig och dumt utveklad ut som i ettan,tvåan och trean...EA för övrigt är riktigt kassa(speciellt "Big")då dom bara gör en massa jävla mainstream spel där dom antingen vill tjäna pengar på licensen(Bond spelen är ju bedrövliga)eller på en trend(SSX,NBA Street mfl)och att dom nu tar skidor och får det att se löjligt ut är ju faktiskt helt fördjävligt.

SSX, nu med skidåkning!
Dynastar, ninthward med flera är delaktiga i ssx projektet grafik från deras skidor kommer finnas med och antohny boronowski är nu också inblandad och han ger dem sina personliga åsikter om spelet, daffys osv har tydligen slopats för att ersättas av andra newschooltrick så det blir nog lite bättre än det ser ut på trailern

SSX, nu med skidåkning!
Dahlin: Du vet inte om de finns nå fler skidmärken som är delaktiga? T.ex som salomon, k2 och head?
Kunde dom inte anställt jon Olsson istället för Antohny Boronwski?????????????? Men det där med att dom slopar old school-trixen låter ju lovande..smaskens

SSX, nu med skidåkning!
Jag tycker att spelet verkar ganska bra. ASberg du måste ju inse att vi får inga bättre skidspel än det här på ganska länge (tror jag).
Vi ska vara glada att det finns något skidspel iallafall!
Vad är det för fel med neonljus och att man tar av sig skidorna i luften. Vi kan inte vara så ytliga, de ska ju vara kul också!!

Jag har då tänkt försöka få tag på spelet.

Är det någon som vet nar spelet kommer ut?

SSX, nu med skidåkning!
Jag gillar inte ssx serien, vet faktis inte kanske därför man kan göra trubo och 30000 spin, SSX kmre väl bara ut till playstation.

Tycker som många andra i den här tråden att man skall satsa på ett riktig skidspel (typ som amped).

SSX, nu med skidåkning!
Okej, nu ska ja besvara lite frågor här:
hannes_Daboy: Xbox, playsation 2 och gamecube. (vilka konsoller spelet släpps till)
mr_360theman: Hösten/vintern 05(när spelet släpps)
PeTTeN: Vilket inlägg syftar du på?

SSX, nu med skidåkning!
DahlIn har fel...

Dynastar, 4FRNT, Ninthward, Armada och Line är med och utvecklar ett skidspel. När man köper SSX4
kommer det medfölja en demo av det här spelet.

Att Anthony Boronowski är med och utvecklar SSX4 stämmer däremot...

SSX, nu med skidåkning!
pdd: Så det kommer alltså att släppas ännu ett skidspel, bortsett från ssx 4? Aaaa smaskens! De kanske kommer bli ett lite mer realistiskt skidspel! Yehaa! Men va kommer de heta då?

SSX, nu med skidåkning!
då blir det kanske till att vänta på det som armada o 4front etc gör, det borde ju bli ngt bättre!

annars måst ejag säga att jag var en sucker på de första ssx-spelen som kom, men det har blivit för mycket...

SSX, nu med skidåkning!
David_Kvart: Det finns nåt som heter "Köp Sxx 4 å få med ett demo på spelet som armada, 4FRNT, Line etc håller på med, sen vänta tills fullversionen släpps och då köper man det!" ;D
Själv ska man ju lätt köpa båda två!
Men ja skulle vilja ha lite mer info om de spelet! Ingen som vet nåt ja inte vet?

SSX, nu med skidåkning!
Thanx Deespin! Den där var ju mycke coolare(lite dålig kvalité på filmen dock)! Ingen som vet va de andra skidspelet kommer heta?

SSX, nu med skidåkning!
Nu finns det även en "Official trailer 3" för er som undrar...Den finns på gametrailers.com

Tillbaka
Topp