Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
De brukar ha en gratiskurs i början av säsongen som är helt ok. Lite knaglig engelska kan väl vara det som ställer till det.rarre sa:Var har ni fått infon om flera dödsfall? Verkar ju inte vara ngt orten vill skylta med direkt, konstigt egentligen med tanke på riskerna folk tar...
Hur är lavinkurserna här nere förresten? Såg ngt på mailbox om de, piste to powder hette företaget som höll det, är de något att ha?
Självklart är det dåligt me info på engenska om man inte kan tyska men det står alltid allt i lokaltidningen och på orf.atcalle88 sa:infon om dödsfall är från vänner här i anton. läbbigt att man inte hör något officiellt, det gör inte jag iaf! hade varit gött att få all information om händelsen, plats osv..
Tjejen med koll. Skrev jag att det mörkades med något?Soophie sa:Självklart är det dåligt me info på engenska om man inte kan tyska men det står alltid allt i lokaltidningen och på orf.atcalle88 sa:infon om dödsfall är från vänner här i anton. läbbigt att man inte hör något officiellt, det gör inte jag iaf! hade varit gött att få all information om händelsen, plats osv..
Så det är inte något som mörkas me, alla som är här o åker mycket off.pist är medvetna om riskerna, och om man inte är det bör man öppna ögonen.
-S