St anton 2007
Hejsan!
vi är fyra glada tjejer från stockholm som ska åka och säsonga i st anton i januari och framåt.
någon som har bra tips om boende och som kanske till och med ska dit nu i vinter och vill dela boende? om någon har varit där tidigare och har bra tips om jobb eller vad som helst så skriv gärna.
vi är fyra glada tjejer från stockholm som ska åka och säsonga i st anton i januari och framåt.
någon som har bra tips om boende och som kanske till och med ska dit nu i vinter och vill dela boende? om någon har varit där tidigare och har bra tips om jobb eller vad som helst så skriv gärna.