St Anton 28/3

  • Trådstartare Trådstartare d-e
  • Start datum Start datum

d-e

Ny medlem
St Anton 28/3
Heej!
jag ska ner till St anton den 28/3 och undrar om det är ngn som också ska ner dit samma datum och från Arlanda?:D
man kunde kanske sammåka ner?:)
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp