Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Nu sticker jag ner till mitt älskade St.Anton för 6:e gången. Nån som ska dit? Jag åker ensam och det är ju alltid kul med lite sällskap i backen och på After Ski'n
Hei!!
Jeg og kjæresten skal til st.anton i januar og bli der i 1 eller 2 mnd. Siden du har vært der mange ganger, har du kanskje noen tips til sted og bo, vil gjerne bo billig. Noen internetsider vi kan sjekke på forhånd? Tenker kanskje å få noen småjobber også, men vet ikke hvor vi skal lete hen.
Ser at du også skal til Canada neste vinter. Min kjæreste er fra Vancouver og vi er mye i Whistler når vi er der borte. I tillegg går vi en del toppturer, så hvis vi er der neste vinter, kunne vi holdt kontakten! -hvis du er interessert i toppturer da
Nina
Heihei!
Har du kommet ned til St.Anton naa? Lurer paa om du vet om noen ledige leiligheter/rom i omraadet? Har bil saa kan bo lite unna! Vi er 2, og kommer nedover imorgen.