CHB85 Ny medlem 2005-08-10 St Anton jobb? #1 Är det svårt att få bartender jobb nere st anton? Jag åker dit nu i november och tänkte stanna där till i maj nångång!
Är det svårt att få bartender jobb nere st anton? Jag åker dit nu i november och tänkte stanna där till i maj nångång!
M mwestlen Guest 2005-08-10 St Anton jobb? #2 Kolla in det här jobbet! Länk: http://platsbanken.ams.se/utland/text9/050802,100120,300920,31,1408550669.shtml
Kolla in det här jobbet! Länk: http://platsbanken.ams.se/utland/text9/050802,100120,300920,31,1408550669.shtml
KB Ny medlem 2005-08-11 St Anton jobb? #3 Jag skulle inte ta det jobbet, dåliga förmåner och jobba jämt.
D Dave Guest 2005-08-11 St Anton jobb? #4 Plus att Gunnar är en jävla idiot/sektledare. Rekommenderar ingen att jobba på det bygget...