cissiochfridha Ny medlem 2007-11-12 St anton- jobba på sennhüte i vinter!? #1 Haaj! Ngn som ska jobba på sennhütte i vinter??
A AnnnA88 Ny medlem 2007-11-23 St anton- jobba på sennhüte i vinter!? #2 Heej! Jag åker ner den första december o ska också jobba på sennhütte.. när åker ni ner?