St.Anton . Snø ?

St.Anton . Snø ?
Säsongar inte men ska ner till Anton på måndag... har hört mig för och det har regnat i byn idag, men snow-forecast säger snö nu, skulle tydligen bli kallare på torsdag.
Håll tummarna!
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp