Punker_Pat
Ny medlem
St.Anton . Snø ?
Noen sesongare som kan gi en real snørapport ?
Ser tråkit ut på webcam. Er det i heletatt snø nok til offpiste ?
Ser tråkit ut på webcam. Er det i heletatt snø nok til offpiste ?