Stadsfester/festivaler efter 7 augusti?

Det börjar redan kännas som sommarn har runit ur händerna på en? Så jag måste göra något åt saken.. Ge mig tips på stadsfester och festivaler efter den 7 augusti! Jag vill ut å festaloss å träffa folk:D

MoraFestivalen!.. börjar nu på onsdag å forstätter ända till söndag.. inte så säker på datum men de lär juh va runt den 7e

Jag säger bara en sak! Göteborgskalaset eller nu även kallat Em-kalaset är stort och i stort sätt hela Göteborg är ute ! börjar 6.e augusti tror jag!

Fete - Bayonne 3-7 Augusti
Semana blanca - Vitoria 4-8 augusti
Semana grande - San Sebastian 13-20 Augusti

Visst finns det fester alltid :D

Vätterfesten 2006 "Tre dagar - En fest"

Den 10-12 augusti blir det en folkfest på Vätterstranden med massvis av aktiviteter och händelser. Temat för festivalen är actionsport och kultur. Program från morgon till sena kvällen i en underbar miljö. Festivalen arrangeras av föreningslivet i Jönköping samt Jönköpings kommun med stöd från bl.a SISU och Länsstyrelsen

Programpunkter och mer info: http://www.jonkoping.se/toppmeny/omkommunen/allmannakommunnyheter/5.69712d3f10bb2699adf800029.html

Senast ändrad:
Where the action is 9 aug, Skansen. Ingen festival men grymma band ^^.

fan de lutar tungt mot cityfesten i gävle! men äre bra där lr? men jag vill ha mermermer förslag! göteborg lät ju jävligt kul de med de är inte dåligt om hela stan är ute å festar!;P

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp