Yoggi123
Medlem
Standard frågan som aldrig blir riktigt besvarad :)
Tjenare har sökt runt började rikta in mig på salomon rocker 122? tror jag det är sen så läste jag lite mer och då var dom inte särskilt "lekfulla" enligt vissa så nu frågar jag.
Vad ska jag köpa?
Är cirka 185cm lång väger 70kg+ satsar på att gå upp så mycket som möjligt tills säsongen börjar
Har just nu ett par Salomon Threat 176 med Salomons STH 12 eller 14 på kommer inte riktigt ihåg (skäms) och har ingen lust o gå ner i källaren just nu
men dem funkar bra i pist och park så det är helt enkelt ett par skidor för puder jag letar efter. Kommer antaglien inte tura så mycket och när jag gör det så kommer jag hyra/låna skidor så skidorna är mer för skog och offpist som är i närheten av pist 
Ska säsonga denna säsongen vet dock inte riktigt vart än då jag söker jobb som reseledare för sts.
Så summering lekfulla skidor för puder som inte ska turas på.
Vet att det finns tusentals liknande trådar och ber om ursäkt för att lägga till en i högen men har sökt och sökt och hittar fortfarande inte den där skidan som känns helt rätt.
Mvh Henke
Vad ska jag köpa?
Är cirka 185cm lång väger 70kg+ satsar på att gå upp så mycket som möjligt tills säsongen börjar
Har just nu ett par Salomon Threat 176 med Salomons STH 12 eller 14 på kommer inte riktigt ihåg (skäms) och har ingen lust o gå ner i källaren just nu
Ska säsonga denna säsongen vet dock inte riktigt vart än då jag söker jobb som reseledare för sts.
Så summering lekfulla skidor för puder som inte ska turas på.
Vet att det finns tusentals liknande trådar och ber om ursäkt för att lägga till en i högen men har sökt och sökt och hittar fortfarande inte den där skidan som känns helt rätt.
Mvh Henke