Stanna I Växten Av Träning

• Trådstartare Trådstartare user62785
  • Start datum Start datum
U

user62785

Guest
FALSKT! har varit inne på ungdomsmottagning och andra ställen och man kan inte stnna i växten om man tränar med vikter.många sägger attr växtzonerna som sitter i knät och armbågen kan skadas om du tränar men svaret är NEJ.När du tränar så brister muskelceller sen när du vilar så läker dom och blir ännu större.SÅ TRÄNA PÅ DU BARA

KruxeliduX, victorsallander läs forumreglern är ni snälla! Ni ska tillföra nåt om ni ska skriva nåt står det där.

//H

Dom som blir helt förstörda för att dom börjar träna med vikter för tidigt då?

Vad händer med dom.

Det behöver jag kanske inte göra då jag tilrättarvisar folk eller hur? Har ni annat att klaga på så ta det direkt med mig eller johan via fr-mail som det oxå står i forumreglerna som ni inte verkar har läst ;)

//H

förr i tiden då folk jobbade stenhårt(gick typ o bar stockar o cementsäckar från späd ålder) och inte käkade lika välkomponerade rätter som idag då blev folk kortare men inte nödvändigtvis svagare

Käkar man bra och rikligt med mat så kan man plattlanda 10ggr/dag och göra benböj med 350kg samt hoppa studsmatta 3tim/dag utan att stanna i växten

Det här låter ju alldeles utmärkt!! Fast jag vet inte riktigt om jag litar på läkaren du var och frågade när du testade dig för klamydia!!!

Anton_Goal sa:
Det här låter ju alldeles utmärkt!! Fast jag vet inte riktigt om jag litar på läkaren du var och frågade när du testade dig för klamydia!!!
Haha, nej. Eftersom jag har de så borde även du ha de.

om man är tjej kan det gå riktigt illa om tränar för mycket, dvs inte bara med hantlar utan då ska man även kombinera det med för mycket konditionsträning och att man äter dåligt.. kan resultera i utebliven mens, personlighetsstörningar osv.

så du har ju inte helt rätt.

Tillbaka
Topp