Står Fast !!!

Dahle

Ny medlem
Står Fast !!!
Nå har jeg klart 360 med masse forskjellige grabber...Jeg klarer det på ekstremt små hopp..og ganske langsomme på store hopp...men jeg klarer ikke komme meg rundt til 540...uansett hvor hardt jeg "kaster" meg til siden blir det bare eg langsom 360..Hva skal jeg gjøre???

Står Fast !!!
Det som er vanlig når man lærer seg nye triks er at man kan dem så godt at man ikke kommer videre. det som stopper skruen er først og fremst blikket ditt. Når du spotter landingen kikker du ned på bakken der du skal lande og dermed starter du en motsatt delrotasjon med overkroppen. hvis du skal lære deg å spinne raskt, kan du tex legge armene inntil kroppen når du har begynt å spinne, ikke se ned eller strekk armene ut når du er rundt en gang (360), men la spinnen fortsette. go with the flow, liksom.. sett spinnen og la den gå. Om du går på roven noen ganger så får du det til etterhvert.. Lykke til!

Står Fast !!!
Jeg prøvde det du sa. Men fikk det ikke til. Så prøvde jeg å satse til andre siden, og klarte 540 på fjerde forsøk. Men takk for tipset!!:D

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp