Steep - Whitout risk... there is no adventure!

• Trådstartare Trådstartare MikeMike
  • Start datum Start datum
det där e vad jag kallar skidåkning :D

Senast ändrad:
+ Doug Coombs, Seth Morrison, Chris Davenport, Andrew McLean, Eric Pehota och Anselme Baud. Helvete, kan knappt vänta tills jag får tag på ett ex. Får gåshud av inledningen med Doug Coombs, ingen på denna planet har åkt brant snyggare än honom. He was THE MAN. Äntligen verkar någon ha fattat hur man skapar en berättelse runt skidåkning som faktiskt har något att säga. Jag skiter i snoriga jibbers som gnäller och berättar hur mycket Europa suger och deras senaste railprojekt i Detroit. Det här är skidåkning på liv och död. Plake blev räddad undan ett liv i fängelse tack vare skidåkningen, DET är en story värd att höra.

Verkar grym. Gillar när det är lite berättelser runt omkring, eftersom det då blir mer mänskligt och därmed mäktigare. Nobis borde också kunnat varit med på ett hörn. Hans spine-åkning i Alaska är bland det häftigaste jag sett.

Ruggigt bra dokumentär som visar flera sidor av storabergs-åkning!

Såg en intervju av skaparna som berättade att Coombs dödsfall hände en vecka efter att de slutat filma... Band ihop deras berättelse med deras slogan.

shit.. dedär va grymt!

mer sånna här skidfilmer.. är som en blandning av galna åk och dokumentärfilm.. sjukt snyggt gjort!

Tillbaka
Topp