Stellar/Elevenate/Amundsen

Arin

Medlem
Någon som har haft möjligeten att jmf dessa märken? Kvalitet i relation med pris… Lite sugen på en anorak från Amundsen.

Jag har ett par vaxade shorts from Amundsen och de var sannerligen dyra men jag gillar dom starkt och ser fram emot att de får allt mer patina. Jag har även byxor från Elevenate, både manchester och kanvas och även de är dyra men riktigt sköna och bra.
Jag har dock ingen erfarenhet av amundsens skalplagg.

Du menar dessa.. Fast herr? Jorå, dessa har jag sneglat på i några år. Inför ferrata förra sommaren blev det dock Elevenate shorts..
IMG_6294.webp

Har en stellar jacka och ett par elevenate byxor. Byxorna känns lite mjukare och tunnare i tyget än jackan. Känns som att jackan kommer hålla för alltid. Gillar båda plaggen, synd bara att de verkar krympa i garderoben 😄

Har en stellar jacka och ett par elevenate byxor. Byxorna känns lite mjukare och tunnare i tyget än jackan. Känns som att jackan kommer hålla för alltid. Gillar båda plaggen, synd bara att de verkar krympa i garderoben 😄
Hm.. Baserat på faktan du angav.. Plaggen hänger i garderoben och dessutom krymper…
Du är ute på skidgalej på tok för sällan. 😁

Tillbaka
Topp