Stöckli Snake?
Söker råd inför köp av nya skidprylar (skida, pjäxor, bindningar). Har åkt skidor och bräda sen liten. Bräda de senaste 10 åren. Mycket offpist i Alperna. Gillar aggressiv åkning. Desto snabbare desto bättre. Brukar ibland hyra typ super-G skidor någon dag när jag vill ösa på ordentligt i pisten efter att ha harvat i skogarna och i lössnön. Väger ca 85 kg. 183 lång. Inte extremt starka ben utan får jobba hårt med dom, och gör det, med viss behövlig vila emellan.
Vill kunna åka stort och fort i pisten. Behöver inte vara super-g radie men närmare stora svängar än små. Vill även kunna åka puder. Ska funka att ta sig ner med i "otillgängliga" passager.
Har fastnat lite för Stöckli. Vilken modell där borde vara något för mig? Längd? Andra märken och modeller som kan vara något?
Mycket tacksam för hjälp!
Vill kunna åka stort och fort i pisten. Behöver inte vara super-g radie men närmare stora svängar än små. Vill även kunna åka puder. Ska funka att ta sig ner med i "otillgängliga" passager.
Har fastnat lite för Stöckli. Vilken modell där borde vara något för mig? Längd? Andra märken och modeller som kan vara något?
Mycket tacksam för hjälp!