Storlek hjälp nu!
Tja, har bara en fråga. Grejjen är den att jag ska köpa air zoom booten från nike i strlk 43 och har ett par goonerbindningar 2010/11 I STRLK L var å kollade hur dem satt och upptckte ett litet glapp på en halv cm cirka mellan booten och bindningen i sidled då på ena sidan. hur mkt påverkar det uppskattningsvis, borde jag köra en s/m strlk på bindningen?
Robin
Robin
Senast ändrad: