Storlek hjälp nu!

Razgul

Ny medlem
Storlek hjälp nu!
Tja, har bara en fråga. Grejjen är den att jag ska köpa air zoom booten från nike i strlk 43 och har ett par goonerbindningar 2010/11 I STRLK L var å kollade hur dem satt och upptckte ett litet glapp på en halv cm cirka mellan booten och bindningen i sidled då på ena sidan. hur mkt påverkar det uppskattningsvis, borde jag köra en s/m strlk på bindningen?

Robin
 
Senast ändrad:
Storlek hjälp nu!
tror en s/m bindning skulle sitta åt jäkligt hårt i toestrapen. Jag har L på mina Technie Timbro (samma "grund") och på de så funkar det skitbra!
 
Storlek hjälp nu!
Nej det har jag iofs inte, jag kör på ett par burton poacher. Men jag tror inte att det ska vara några problem om det är lite glapp, bara det inte är för mycket eller för litet!
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp