Största Extremsportshändelserna

21 år gammal är jag Hasse gubben min. Berätta gärna vad du själv tycker borde vara med istället för att bara vara gammal och bitter. Det fanns en anledning till att jag skrev "Är det någon som har några synpunkter på vad jag har missat, eller inte har med?" Och då menade jag inte att jag ville ha helt hjärndöda svar som ditt.

Hasse_Lindborg sa:
Hjulbult sa:
Hasse_Lindborg sa:
Du är inte gammal va?
Vad är det där för jäkla kommentar? Grym sammanställning ju, stå på dig "lunaticker" lyssna inte på den där bittra surpuppan.

//JN
Mest med tanke på att allt är från det senaste 10 år och det hände mycket mer viktigt innan enligt mig inom de flesta segmenten...

Allt känns ju väldigt nytt..inte vad jag räknar som de största händelserna men det kanske är åldersskillnaden.

.Ingemar backman - king of the hill- 1996?
.Första mega rampen?
.Apocalypse snow ( är det den första snbfilmen?)
.Daniel franks rodeo - Stimorol megastar contest?
.Jesper rönnbäck - malmtåget-gränsen

Sådant är det jag skulle ha med på min lista över största händelerna m.m..

Att Tony fick inleda allt tyckte jag va spot on! Där är vi eniga.

Senast ändrad:
Sen har du skrivit "Travis Pastrana lands the first ever double backflip on MTB"
bör inte vara stort L i lands samt så heter det inte MTB utan FMX.

Saun Whites 100 är ett jävla skämt med tanke på 2 handdrags.

Sen diggade jag inte heller att du har med både henke och horgmos tripplar bara för det är perfect scores.

Men visst du har skrivit på dubbla ställen (According to me) så skitsamma :D

linder sa:
Sen har du skrivit "Travis Pastrana lands the first ever double backflip on MTB"
bör inte vara stort L i lands samt så heter det inte MTB utan FMX.

Saun Whites 100 är ett jävla skämt med tanke på 2 handdrags.

Sen diggade jag inte heller att du har med både henke och horgmos tripplar bara för det är perfect scores.

Men visst du har skrivit på dubbla ställen (According to me) så skitsamma :D
Så jävla rätt linder! Whites 100 är inte närheten av 100 om man överroterar 2 gånger så man blir tvungen att ta i med handen!

Hasse_Lindborg sa:
Du är inte gammal va?
Hasse_lindborg, något jag länge har förundrats över är hur en vuxen människa har tid och ork att kontinuerligt skriva så tråkiga och meningslösa svar. Vad är meningen med detta? Tycker mest att det är löjligt och irriterande att läsa faktiskt

Johan

JohanSundstrom sa:
Hasse_Lindborg sa:
Du är inte gammal va?
Hasse_lindborg, något jag länge har förundrats över är hur en vuxen människa har tid och ork att kontinuerligt skriva så tråkiga och meningslösa svar. Vad är meningen med detta? Tycker mest att det är löjligt och irriterande att läsa faktiskt

Johan
Tack JohanSundström, du lyckades sammanfatta det bättre än mig :-)

Hasse_Lindborg sa:
Hjulbult sa:
Hasse_Lindborg sa:
Du är inte gammal va?
Vad är det där för jäkla kommentar? Grym sammanställning ju, stå på dig "lunaticker" lyssna inte på den där bittra surpuppan.

//JN
Mest med tanke på att allt är från det senaste 10 år och det hände mycket mer viktigt innan enligt mig inom de flesta segmenten...
Du begriper väll att ingen bryr sig i dina patetiska bortförklaringar?

Ett tips i all välmening, håll god ton eller håll TYST!!!

//JN

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp