Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej!
Svar JA! Absolut! Jag och åtminstone en till ska dit. En vecka så fort de öppnar! Men man vet ju aldrig exakt när så tredje veckan i juni känns ju säkert! Styra upp detta?
Det brukar öppna runt 1 juni. Men beror mycket på dom som bryter vägen.
2 år sen kunna vi öppna 4-5 dagar efter vad vi hade satt som datum. Medans förra året så öppna vi 2-3 dar tidigare än utsatt datum...
Men satsa på att dra så tidigt som möjligt om man uppskattar att gå på tur.
Medans om det är för parken. Så kan man vänta lite, tar ca 1-1 1/2 vecka extra innan den är uppe helt.
folven för ynglingarna och vi andra får sprida ut oss på dom andra ställena längs vägen
nä men jag tycker strynsvatn campingen är bra, kanske lite långt att åka om man ska upp till liftanläggningen varje dag. Fast för mig har inte så stor betydelse.
men hur som helst så är den campingen bara en av många.
Hej!
Jag står med en stuga bokad under 8-11/6 under Stryne festivalen. Mina två kompisar jag skulle åkt med har fått förhinder och skall sälja sina biljetter. Är någon intresserad? Finnes i Göteborg.