studsmatta vilket trick?

Ruperteneh

Ny medlem
studsmatta vilket trick?
om jag studsar som om ja skulle göra en frontflip men sen studsar upp och roterar 90 grader som en sidvolt och sen landar baklänges... va e de? antingen frontflip 180 elr nåt annat?

studsmatta vilket trick?
Lurifixx sa:
Ruperteneh sa:
niclasv sa:
jag gör alltid det på matta och det heter backlfip
woot?? nej... jag gör en 180 fast det ser mer ut som en frontflip till sidovolt till backflip..
hahaha, vi snackar ingen trippelflip här eller? det är garanterat misty, man behöver inte göra frontflipen först å 180 just innan man landar. Misty!
hehe nej de va inte de ja mena utan, ja gör rotationen genom att gå upp till sidovolt och sen dra runt bena 90 grader i slutet:P

studsmatta vilket trick?
Ruperteneh sa:
Lurifixx sa:
Ruperteneh sa:
woot?? nej... jag gör en 180 fast det ser mer ut som en frontflip till sidovolt till backflip..
hahaha, vi snackar ingen trippelflip här eller? det är garanterat misty, man behöver inte göra frontflipen först å 180 just innan man landar. Misty!
hehe nej de va inte de ja mena utan, ja gör rotationen genom att gå upp till sidovolt och sen dra runt bena 90 grader i slutet:P
då är det misty dude :)

studsmatta vilket trick?
studsmatta vilket trick?
Försök att fixa film på de istället så är de mycket lättare att kunna säga bestämt vad det är ..!

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp