Studsmattefilmer i fel kategorier.

eHogstrom

Aktiv medlem
Yo!
När ska folk som lägger upp studsmattefilmer i Skidor-jibb (för det mesta) få ta konsekvenser? Tycker det dyker upp nästan lika mkt studsfilmer i fel kategorier som det gör i rätt kategori!

Om man sedan skriver: "Ja jag vet att det är fel kategori men studsmattekategorien syns inte", då är det tydligen okej.

Ja jag älskar och hata på folk om någon undrar.

dryga små ungar som lägger upp studsmattefilmer på skidor/jibb och frågar vad det är för trick när dom gör misty 540 bara för dom inte får nån respons om dom lägger upp i studsmattetråden eller vad det kallas.

men varför hamnar inte filmerna under "alla kategorier" när man lägger upp i kategorin studsmatta? , är de för att de postas mkt studsmatte filmer ?

Reuterwall sa:
men varför hamnar inte filmerna under "alla kategorier" när man lägger upp i kategorin studsmatta? , är de för att de postas mkt studsmatte filmer ?
Därför att ingen vill se studsmatteklipp filmade med mobilkamera.

Av: Jibberisch [Online] | Idag 18:23 Citera
Vem lägger upp studsmattefilmer på ett skidforum? Varför finns den kategorin över huvudtaget?

hmm... freeride är en sida med extrem relaterade sporter bl,a bmx o skate, ALLTSÅ det handlar inte enbart om skidåkning så tycker inte studsmatta är så fel på en sida som denna.
Dock tycker jag precis som ni att det är sjukt jobbigt med fel sak i fel kategori..

mistersedin sa:
det roliga är att när sakarias majander lägger upp sina så bryr sig ingen !
det är bara för att det är värt att se, genomtänkt filmat, bra kvalité, oftast bladat med sommarrail.

men alla som frågar vad dom gör för trick kan väll tänka själva, om man gör msty 5 ena klippet och så postar man en ny med 1 varv till kan man väll tänka ut vad det blir för trick?...dels äre väll inte så viktigt att veta vad man gör för trick, fan bara att slänga lite som är skönt eller...

Av: mistersedin [Online] | Idag 18:41 Citera

Word ! regeln borde väll gälla alla?

Aleeex sa:
mistersedin sa:
det är bara för att det är värt att se, genomtänkt filmat, bra kvalité, oftast bladat med sommarrail.

men alla som frågar vad dom gör för trick kan väll tänka själva, om man gör msty 5 ena klippet och så postar man en ny med 1 varv till kan man väll tänka ut vad det blir för trick?...dels äre väll inte så viktigt att veta vad man gör för trick, fan bara att slänga lite som är skönt eller...
Det är sant ! majander killen gör sköna filmer ! egentligen borde det isåfall finnas en "vad för trick" kategori (xdlol) som alla "vad för trick killar" kan lägga upp sina "vad för trick" filmer i ... xdxdxd

jhei sa:
mistersedin sa:
eeh källa på de????????
mja i denna majander summer edit vol 1 så vare ju inte så speciellt mycket skidåkning vad jag kunde se.. Å andra sidan har han bytt kategori till "studsmatta" nu men förut låg den under "skidor - jibb" han vågar ej stå emot den killen, ingen riktig solider som ni andra på freeride

kan inte någon random moderator bara ta bort dom????? inga studsmatte filmer i skid kategorin! borde inte vara så svårt!!!!

Senast ändrad:
Hogizz sa:
Aspebo sa:
mistersedin sa:
haha visa mig en film där sakarias inte har åkt skidor men postat i skidor - jibb?
Majander summer edit Vol.1 var i skidor - jibb förut.
Sluta försöka försvara snubben.
nåja, visste inte jag, men han bytte ju isf iaf kategori till skillnad från alla andra dudes typ :)

Senast ändrad:
Vi tillåter inte att videoklipp läggs i fel kategori. Vanligtvis raderas filmen och man får en gul varning för det om det skett med flit. Så hittar ni någon film som ligger fel, rapportera in det med
icon_abuse.gif
ikonen så kan vi snabbt fixa det.

JtoB sa:
Av: Jibberisch [Online] | Idag 18:23 Citera
Vem lägger upp studsmattefilmer på ett skidforum? Varför finns den kategorin över huvudtaget?

hmm... freeride är en sida med extrem relaterade sporter bl,a bmx o skate, ALLTSÅ det handlar inte enbart om skidåkning så tycker inte studsmatta är så fel på en sida som denna.
Dock tycker jag precis som ni att det är sjukt jobbigt med fel sak i fel kategori..
Extrem-sporter kan jag köpa. Frågan kvarstår, varför studsmatta? Kan man lägga upp rull-skide-filmer också? Hur extremt får det bli?

Kom igen nu! studsmatta? Extremt? Nu låter du som en kristdemokrat som försöker argumentera för att stoppa alkoholinförsel.

om man har med mer än bara studsmatta, tex sommarrail eller nått liknande så borde den kunna postas i skidor - jibb, men tills dess så tycker jag att studsmattefilmer i fel kategori borde förbjudas och varningar till alla som postar där! sjukt jobbigt, det är ju så att dom inte syns av en anledning! haha

haha man kan ju alltid lägga studsmattefilmen i klättringkategorin om man klättrar uppför en stege i 5 sekunder hehe...

Senast ändrad:
jag står ut med om eke å majander gör de me sina edits:) men inte småkids som skriveR: va är dehär för trick ?sen är de typ en cork5a haha asså de sucks...

eliasgraneheim sa:
ni vet ni måste inte titta på filmerna heller:)
Suck.... dumma p12! Om man letar i kategorin skidor - jibb då vill man se (tro det eller ej) SKIDOR! inte jävla p12 som filmar med mobil och undrar vad det är för trick då han gör en frammåtvolt...

Dirty-T sa:
eliasgraneheim sa:
ni vet ni måste inte titta på filmerna heller:)
Suck.... dumma p12! Om man letar i kategorin skidor - jibb då vill man se (tro det eller ej) SKIDOR! inte jävla p12 som filmar med mobil och undrar vad det är för trick då han gör en frammåtvolt...
raaage dude. titeln brukar faktiskt oftast vara rätt, även om kategoriplaceringen inte är det.

Senast ändrad:
SammYAlander sa:
Hur mycket studsmatta får vara med i en video med skidor i, i kategorin skidor jibb? Räcker det att det bara är en fjärde del skidor i filmen och resten studsmatta?
Är det 75% studsmatta i filmen så ska den laddas upp under studsmatte-kategorin.

Tillbaka
Topp