studsmattefråga:P

Ingen aning,Du kan ju försöka anordna en själv kanske :P Eller så inte...

aa fett gör en ba liksom studsmattatävlig vore så himla ba coolt värsta typ feta grejen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

klart det finna studsmatte tävlingar men det är bara gymnaster som är med på dom.. typ.. inte freeride killar precis, men jah är helt med på eran idé med tävlig grejen.. fixa och berätta när, så kommer jah..^^

HAHAH jag hade en i min klass som tävlade i studsmatta :D var typ bland dom bättre i sverige. Tror han satte trippelvolt med nån skruv.

du ser vafan ja sätter inte ens dubbel volt ja:S
fan ska de va sånna me då kan man ju lika gärna stanna hemma:P

azzå.. har ni inte tävlat bara kompisar?? det lär ni juh ha gjort.. det är juh typ kul.. men man vet oftast vem som kommer vinna.. det vore kul om nån fixa en tävling..^^ (utan gymnaster) azzå dom är typ sjuka.. min tränare på bosön förra sommaren satte 7 rotationer och 3 vålter i ett hopp.. sjukt...

Man skulle kunna ha en tävling med sådana som inte går på gymnastik utan bara för sådana som hoppar mycket på fritiden?

är det någon som är sugen:P ??

jag och nåra polers ska tävla i sommar, ha eget kompetision kan man säga.
Vi ska dunka neger rap och ha tre studsmattor hemma hoss tim anta ja, aja, vi ställer de tre studsmattorna i en sluttande backe så att dom står lite snätt. innan den första har men en avsats så att man får rätt höjd(man gapar alltså de tre mattorna), vi ska köra head to head och en kille som har knäckt knäskålen ska dömmaom det blir bra första gngen ska jag kontakta dig så du kan komma. mvh/jonas

HAHA kör på en egen tävling i trädgården ; )

Ärligt så tror ja inte de finns någon riktig tävling .. = S

MEn fixa en så kommer alla jälla dudes i sverige ska du se !

haha jag e på även om jag suger skulle va kul som en grejj bara dock inte i sthlm:P bor 60 mil ifrån;)

nope patrik;)

hjol-babes grejj låter roligt med tre matter o man kan gapa o sånt men fattar inte med att dom ska stå snett. ska alla göra det eller vad?

du känner mig putte.
nej men detta borde startas som en jibbtävling fast sommar. allså.. finns det tävlingar på vintern borde det annordnas för ungar som jibbar på matta eller jag vet inte riktgit vad jag menar men det känns som om det e en bra idé

Senast ändrad:
nån som bor nära dalarna eller mora som har lust å komma å tävla då? tänkte ha en liten tävling i sommar där mora kommuns bäsra hoppare utses:P skriv om ni vill va me!

men. då e de bara två vad jag menar är att typ hmm tillexempel dom som fixar tävlingar annars fixar en tävling fast på matta. för jibbers som inte har nåt för sig på sommarn.:p

Tjaa all sugan hoppare jag ska annorna en studsmatte tävling i sommar, har inget datum planerat men det kommer att bli av. Tävlingen kommer att hållas i Huddinge utanför
sthlm. Jag kommer skriva ett inläg här på freeride om mera info..peace

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp