Stuf - bra märke?

YoMat

Medlem
Stuf - bra märke?
Hej, håller på att leta begagnd utrustning o har bland annat dykt på ett par boots av märket stuf - någon som har något att säga om detta märke? Har som en känsla av att det inte handlar om kvalitétsgrejer precis men lyckas inte hitta någon vettig info genom att googla... vore superschysst om nån ville kommentera!

Stuf - bra märke?
När jag började åka på 90-talet så hade min lokala backe i stort sett bara stufgrejer i sitt uthyrningssortiment.
Kanske inte säger så mycket om märket men det är vad jag vet om det..

Stuf - bra märke?
Var inte Stuf typ InterSports eget "inhouse" märke? Alltså så länge du inte får bootsen gratis så tror jag du kan hitta bättre på begagnat marknaden. Vad har du för storlek? Jag har lite boots som ligger som jag inte hunnit annonsera ut.

Stuf - bra märke?
Har också för mig att det var Team Sportias egna och att det var gamla K2 brädor men med Stuf design, hört det nånstans iaf... eller så kanske de bara gjordes i samma farbik som K2 men med billigare material...

Stuf - bra märke?
Stuf är Team Sportias lågbudgetmärke liksom Everest och Warp är Stadiums lågbudget och Intersports Mckinley
Tecno och Fierfly

Stuf - bra märke?
Tack för info! Låter ju som att jag borde satsa på något lite bättre då, har en relativt stram budget men känns oxå värt att få nåt som funkar bra om jag ändå investerar...

Xavier, jag har storlek 43 på vanliga skor, när jag tidigare hyrt boots tror jag att det har varit 44. Har du något i den storleken? Vad vill du isf ha för dem, var finns de etc?

Tillbaka
Topp