Stylad Dominant -08

Stylad Dominant -08
äre linjerna som har blivit rosa osv eller?

fixa nån bild med före/efter eller nått för det ser inge speciellt ut
 
Stylad Dominant -08
okej så du har tejpat grått över hela samt neonfärger i linjerna? och tejpen följde med? då äre väl meningen att man ska göra så? ser iaf bättre ut än innan =)
 
Stylad Dominant -08
mardiman sa:
okej så du har tejpat grått över hela samt neonfärger i linjerna? och tejpen följde med? då äre väl meningen att man ska göra så? ser iaf bättre ut än innan =)
Neonfärgerna är riktig griptape som följer med dominantbrädan i stora ark så har fått suttit och pysslat en hel jävla del för att få dom att passa:P och sen det gråa är grått orginal, det är inte helt blacksvart som det är på bilden.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp