Summersession Pretzel (klipp)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
åhåå galet

Jag är väl sådär på att raila men är det där verkligen svårt? Det kanske ser svårare ut än vad det är. Det ser ju inte så jätte "WOW" ut men jäkligt nice ändå.

Senast ändrad:
sjukt nice, vad gled ni på ?:D

henning2 sa:
Dannee sa:
cLindstrom sa:
Jag är väl sådär på att raila men är det där verkligen svårt? Det kanske ser svårare ut än vad det är. Det ser ju inte så jätte "WOW" ut men jäkligt nice ändå.
håller med
Jag med.
att byta håll efter en swup är inte lätt..speciellt inte när han vinklade såpass mycket, bara att gå ut och prova. det kommer antagligen inte bli lätt

Senast ändrad:
fett, svårt trick det där asså! good work, härlig summer session ställe ni har.. avis..

Senast ändrad:
feet koolt, men varför har du hakklapp på dig?? Du är min idol!

WilheIm sa:
artisty sa:
henning2 sa:
att byta håll efter en swup är inte lätt..speciellt inte när han vinklade såpass mycket, bara att gå ut och prova. det kommer antagligen inte bli lätt
som artisty sa, gå ut och prova själv eller kör det i vinter :) skriv till mej när ni har klarat det. Det är svårare en vad det ser ut som kan jag försäkra er om.
Jag pallar inte mer :), jag bröt armbågen sist jag provade ''switch up'', 4 ställen med.

henning2 sa:
WilheIm sa:
artisty sa:
som artisty sa, gå ut och prova själv eller kör det i vinter :) skriv till mej när ni har klarat det. Det är svårare en vad det ser ut som kan jag försäkra er om.
Jag pallar inte mer :), jag bröt armbågen sist jag provade ''switch up'', 4 ställen med.
hur kan du tro att det är lätt isf?

artisty sa:
henning2 sa:
WilheIm sa:
hur kan du tro att det är lätt isf?
För att jag har satt det på rund el kabel rail grej, sån där sak han kör på i alla fall.

Men jag skulle köra det på en box i sälen och då löste skidan ut, jävla marker bidningar.

har du inga fler klipp?

Jhunt sa:
har du inga fler klipp?
tyvärr vi filmade bara i 10 min och så tog det slut på såpa :(

Nån fråga nått om rampen så här får ni veta.

Rampen är gjord av en kick som vi byggde själv i trä, så andvände vi niclas altan och 6 st lastpallar på den sen plyfaskivor från pallarna till altanen och sen skiva från altanen till backen. Uppepå hade vi ett lager pressenning och på kicken andvände vi en matta som vi vände uppochner och där var det plast med bättre fäste en presseninngen. Sen röret låg på niclas gård, och det glider helt sjukt bra!

så nu kan ni sätta igång och bygga er egen setup.

sick pretzel .. det är sjukt mycket svårare än vad det ser ut att vara !!

nice sommar rail lite fframmsteg gemfört med andra sommarrails jag sett

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp