håller medcLindstrom sa:Jag är väl sådär på att raila men är det där verkligen svårt? Det kanske ser svårare ut än vad det är. Det ser ju inte så jätte "WOW" ut men jäkligt nice ändå.
?? jag undrar medm0ppaH sa:sjukt nice, vad gled ni på ?:D
Jag med.Dannee sa:håller medcLindstrom sa:Jag är väl sådär på att raila men är det där verkligen svårt? Det kanske ser svårare ut än vad det är. Det ser ju inte så jätte "WOW" ut men jäkligt nice ändå.
att byta håll efter en swup är inte lätt..speciellt inte när han vinklade såpass mycket, bara att gå ut och prova. det kommer antagligen inte bli lätthenning2 sa:Jag med.Dannee sa:håller medcLindstrom sa:Jag är väl sådär på att raila men är det där verkligen svårt? Det kanske ser svårare ut än vad det är. Det ser ju inte så jätte "WOW" ut men jäkligt nice ändå.
som artisty sa, gå ut och prova själv eller kör det i vinterartisty sa:att byta håll efter en swup är inte lätt..speciellt inte när han vinklade såpass mycket, bara att gå ut och prova. det kommer antagligen inte bli lätthenning2 sa:Jag med.Dannee sa:håller med
ett plaströr med ca: 20cm i diameter. Löjligt bra glid kan jag sägaErikAndersson sa:?? jag undrar medm0ppaH sa:sjukt nice, vad gled ni på ?:D
pappa tango - yetisimon_ahlen sa:najs va heter låten?
men jag menar i inrunen !?WilheIm sa:ett plaströr med ca: 20cm i diameter. Löjligt bra glid kan jag sägaErikAndersson sa:?? jag undrar medm0ppaH sa:sjukt nice, vad gled ni på ?:D
Jag pallar inte merWilheIm sa:som artisty sa, gå ut och prova själv eller kör det i vinterartisty sa:att byta håll efter en swup är inte lätt..speciellt inte när han vinklade såpass mycket, bara att gå ut och prova. det kommer antagligen inte bli lätthenning2 sa:Jag med.skriv till mej när ni har klarat det. Det är svårare en vad det ser ut som kan jag försäkra er om.
hur kan du tro att det är lätt isf?henning2 sa:Jag pallar inte merWilheIm sa:som artisty sa, gå ut och prova själv eller kör det i vinterartisty sa:att byta håll efter en swup är inte lätt..speciellt inte när han vinklade såpass mycket, bara att gå ut och prova. det kommer antagligen inte bli lättskriv till mej när ni har klarat det. Det är svårare en vad det ser ut som kan jag försäkra er om.
, jag bröt armbågen sist jag provade ''switch up'', 4 ställen med.
För att jag har satt det på rund el kabel rail grej, sån där sak han kör på i alla fall.artisty sa:hur kan du tro att det är lätt isf?henning2 sa:Jag pallar inte merWilheIm sa:som artisty sa, gå ut och prova själv eller kör det i vinterskriv till mej när ni har klarat det. Det är svårare en vad det ser ut som kan jag försäkra er om.
, jag bröt armbågen sist jag provade ''switch up'', 4 ställen med.
aah eller hur vad är det för material i inrunet och vart kan man köpa det och vad kostar det?!:Pm0ppaH sa:men jag menar i inrunen !?WilheIm sa:ett plaströr med ca: 20cm i diameter. Löjligt bra glid kan jag sägaErikAndersson sa:?? jag undrar med![]()
kom ihåg att aldrig underskatta en Hbyskiteamareraasmus sa:gryymt snyggt de trode jag inte om dej wilhelm:D:D ja visste att du va bra meninte så bra ::P
tyvärr vi filmade bara i 10 min och så tog det slut på såpaJhunt sa:har du inga fler klipp?
försök duDannee sa:håller medcLindstrom sa:Jag är väl sådär på att raila men är det där verkligen svårt? Det kanske ser svårare ut än vad det är. Det ser ju inte så jätte "WOW" ut men jäkligt nice ändå.