Sundsvall Railstyle 2007

Paco

Ny medlem
Sundsvall Railstyle 2007
Helgen 1:a-2:a december arrangerar Moyo för tredje året i rad en railtävling i Sundsvall. Kika på www.moyo.se för samtlig information! Det kommer bli riktigt soft med två dagars tävlingar i år!

Hoppas många dyker upp!

Sundsvall Railstyle 2007
yeaaaah!! ska bli sjukt nice! :D

dom har ju satt upp själva ställningen och snön är på plats.. för det var nån längdskids-staffet där idag.. de såg riktigt grymt ut! (asså inte längdskid grejset,utan ställinigen och de!)

Sundsvall Railstyle 2007
man kan va med på lördagen men man måste anmäla sig..
vet inte riktigt hur många platser som e kvar men i fredags var det drygt 35 som hade anmält sig

Sundsvall Railstyle 2007
whaat sa:
hah fett skam alla e ju semst i sundsvall så vilka ska dom bjuda in typ didrik e ju best men liksim kristofferh e ju semst så fattar ej vilka dom ska bjuda in om det ska blinon pretzel mania:s
men det kommer ju inte bara från sundsvall det kommer väll typ från hela norrland?

Sundsvall Railstyle 2007
whaat sa:
hah fett skam alla e ju semst i sundsvall så vilka ska dom bjuda in typ didrik e ju best men liksim kristofferh e ju semst så fattar ej vilka dom ska bjuda in om det ska blinon pretzel mania:s
Fan vad du snackar dynga, kom och åk själv och visa hur "bra" du egentligen är! Föresten är det jäkligt roligt att någon här i trakterna kan engagera sig i sånt här

Senast ändrad:
Sundsvall Railstyle 2007
Robint sa:
Alex_Sverin sa:
livingonskis sa:
asså undrar ba, ni som ska vara med på sönda vad sätter ni för trick på railen ? :D
jag sätter allt som går att göra... så kom inte dit för ja kommer å vinna endå ;)

åkarlistan för lördagen är ju ganska najs :D
Vart fick du tag på åkarlistan? Vore roligt att veta vilka som ska dit:)
Nu hittade jag den, det var inte precis dåliga åkare som ska vara med. Blir nog galet roligt iallafall:)

Senast ändrad:
Sundsvall Railstyle 2007
Sundsvall Railstyle 2007
Sundsvall Railstyle 2007
Tack för en riktigt bra helg alla åkare, enligt oss arrangörer så höll åkningen en riktigt hög nivå rakt igenom, både lördag och söndag!

Skriv gärna några rader om hur ni upplevde helgen, både åkmässigt och arrangemanget i stort.

Tack ska ni ha och på återseende inom kort!

Sundsvall Railstyle 2007
Paco sa:
Tack för en riktigt bra helg alla åkare, enligt oss arrangörer så höll åkningen en riktigt hög nivå rakt igenom, både lördag och söndag!

Skriv gärna några rader om hur ni upplevde helgen, både åkmässigt och arrangemanget i stort.

Tack ska ni ha och på återseende inom kort!
Jag tycker att det var bra arrangerat, sjukt sköna boxar, härlig stämning och bra musik! Något som jag hade velat ändra på är alla långa avbrott mellan åkningarna, sjukt segt att bara stå sådär länge. Sedan så hade jag velat skippat snöovädret och haft mera publik, men det är lite svårt att ändra på..

Hoppas ni fortsätter att arrangera liknande event!

/Robin

Sundsvall Railstyle 2007
Frej jönsson vann ju på söndagen iaf:D

hört rykten om att jim vann ett par last years head på lördagen, tror han kommer åka på sina line endå jag

Sundsvall Railstyle 2007
TomOliver sa:
skoj åkning, roligt setup.. men sjuk dömning på skidåkarna!!!
Jag håller faktiskt med dig. Jag kom till final utan att jag gjorde något speciellt, dock var min 270 on, sw up 270 off ganska clean. Tror det var den som gjorde att jag kom till final..
Sen så var inte mina finalåk något att hurra över, var så sjukt trött och slut..

Senast ändrad:
Sundsvall Railstyle 2007
Robint sa:
TomOliver sa:
Jag håller faktiskt med dig. Jag kom till final utan att jag gjorde något speciellt, dock var min 270 on, sw up 270 off ganska clean. Tror det var den som gjorde att jag kom till final..
Sen så var inte mina finalåk något att hurra över, var så sjukt trött och slut..
domarna höll släjv me om att de dömde de mesta helt fel på lördagen. de hade aldrig dömt skidor o visste inte hur de skulle göra. var en del bättre åk än 270s o snurrar i samma riktningliksom som inte kom vidare

Sundsvall Railstyle 2007
Hela eventet var sjukt roligt. tyvär gick mina bindningar sönder på en switch up under föråkningen så jag kunnde inte satsa på några värre tricks under själva tävlingen.

Frejs brutala sista åk var sjuk. och ett big up till hans 450.

Sundsvall Railstyle 2007
Limp sa:
Robint sa:
TomOliver sa:
domarna höll släjv me om att de dömde de mesta helt fel på lördagen. de hade aldrig dömt skidor o visste inte hur de skulle göra. var en del bättre åk än 270s o snurrar i samma riktningliksom som inte kom vidare
Var typ 2-4 av alla som kom till final som skulle gjort de ! fanns folk som körde mycket cleanare en dom i finalen som inte kom vidare ! Dålig bedömning men som sagt visste domarna inte riktigt !

Sundsvall Railstyle 2007
håller med om att de var lite knepigt dömt..
vissa körde jävligt cleana pretzels som ja tycker borde hamnat bättre om jag skall döma från de jag såg.

Tillbaka
Topp