Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ett evenemang utan Titti är som freeride utan Jeppenator..tuttar540sson sa:de va egentligen tänkt att ja skulle åka dit men de blev inte såfan va ledsen ja blir
men det kommer ju inte bara från sundsvall det kommer väll typ från hela norrland?whaat sa:hah fett skam alla e ju semst i sundsvall så vilka ska dom bjuda in typ didrik e ju best men liksim kristofferh e ju semst så fattar ej vilka dom ska bjuda in om det ska blinon pretzel mania:s
Fan vad du snackar dynga, kom och åk själv och visa hur "bra" du egentligen är! Föresten är det jäkligt roligt att någon här i trakterna kan engagera sig i sånt härwhaat sa:hah fett skam alla e ju semst i sundsvall så vilka ska dom bjuda in typ didrik e ju best men liksim kristofferh e ju semst så fattar ej vilka dom ska bjuda in om det ska blinon pretzel mania:s
jag har drabbats av bla. halsflussRobint sa:Ett evenemang utan Titti är som freeride utan Jeppenator..tuttar540sson sa:de va egentligen tänkt att ja skulle åka dit men de blev inte såfan va ledsen ja blir
Varför kan du inte komma föresten?
jag sätter allt som går att göra... så kom inte dit för ja kommer å vinna endålivingonskis sa:asså undrar ba, ni som ska vara med på sönda vad sätter ni för trick på railen ? :D
Vart fick du tag på åkarlistan? Vore roligt att veta vilka som ska ditAlex_Sverin sa:jag sätter allt som går att göra... så kom inte dit för ja kommer å vinna endålivingonskis sa:asså undrar ba, ni som ska vara med på sönda vad sätter ni för trick på railen ? :D
åkarlistan för lördagen är ju ganska najs :D
Haha ska du vara med på sönda eller ?Alex_Sverin sa:jag sätter allt som går att göra... så kom inte dit för ja kommer å vinna endålivingonskis sa:asså undrar ba, ni som ska vara med på sönda vad sätter ni för trick på railen ? :D
Nu hittade jag den, det var inte precis dåliga åkare som ska vara med. Blir nog galet roligt iallafallRobint sa:Vart fick du tag på åkarlistan? Vore roligt att veta vilka som ska ditAlex_Sverin sa:jag sätter allt som går att göra... så kom inte dit för ja kommer å vinna endålivingonskis sa:asså undrar ba, ni som ska vara med på sönda vad sätter ni för trick på railen ? :D
åkarlistan för lördagen är ju ganska najs :D![]()
jo de ska ja :P va med du å. du kommer garanterat vara bättre än mig :Plivingonskis sa:Haha ska du vara med på sönda eller ?Alex_Sverin sa:jag sätter allt som går att göra... så kom inte dit för ja kommer å vinna endålivingonskis sa:asså undrar ba, ni som ska vara med på sönda vad sätter ni för trick på railen ? :D
soft soft, jo kanske får se på lörda hur det ser u först =)Alex_Sverin sa:jo de ska ja :P va med du å. du kommer garanterat vara bättre än mig :Plivingonskis sa:Haha ska du vara med på sönda eller ?Alex_Sverin sa:jag sätter allt som går att göra... så kom inte dit för ja kommer å vinna endå
du vet alex har ju bara gjort 4 st 270 uppp i årlivingonskis sa:soft soft, jo kanske får se på lörda hur det ser u först =)Alex_Sverin sa:jo de ska ja :P va med du å. du kommer garanterat vara bättre än mig :Plivingonskis sa:Haha ska du vara med på sönda eller ?
Jim Johansson kom etta och Kricka Hedlöf trea, tvåan kommer jag inte ihåg vad han heter.jeppenator sa:hur gick det?
vilka vann?
vad bjöds det på?
update hade vart fint för alla som inte va där![]()
Jag tycker att det var bra arrangerat, sjukt sköna boxar, härlig stämning och bra musik! Något som jag hade velat ändra på är alla långa avbrott mellan åkningarna, sjukt segt att bara stå sådär länge. Sedan så hade jag velat skippat snöovädret och haft mera publik, men det är lite svårt att ändra på..Paco sa:Tack för en riktigt bra helg alla åkare, enligt oss arrangörer så höll åkningen en riktigt hög nivå rakt igenom, både lördag och söndag!
Skriv gärna några rader om hur ni upplevde helgen, både åkmässigt och arrangemanget i stort.
Tack ska ni ha och på återseende inom kort!
Jag håller faktiskt med dig. Jag kom till final utan att jag gjorde något speciellt, dock var min 270 on, sw up 270 off ganska clean. Tror det var den som gjorde att jag kom till final..TomOliver sa:skoj åkning, roligt setup.. men sjuk dömning på skidåkarna!!!
domarna höll släjv me om att de dömde de mesta helt fel på lördagen. de hade aldrig dömt skidor o visste inte hur de skulle göra. var en del bättre åk än 270s o snurrar i samma riktningliksom som inte kom vidareRobint sa:Jag håller faktiskt med dig. Jag kom till final utan att jag gjorde något speciellt, dock var min 270 on, sw up 270 off ganska clean. Tror det var den som gjorde att jag kom till final..TomOliver sa:skoj åkning, roligt setup.. men sjuk dömning på skidåkarna!!!
Sen så var inte mina finalåk något att hurra över, var så sjukt trött och slut..
Var typ 2-4 av alla som kom till final som skulle gjort de ! fanns folk som körde mycket cleanare en dom i finalen som inte kom vidare ! Dålig bedömning men som sagt visste domarna inte riktigt !Limp sa:domarna höll släjv me om att de dömde de mesta helt fel på lördagen. de hade aldrig dömt skidor o visste inte hur de skulle göra. var en del bättre åk än 270s o snurrar i samma riktningliksom som inte kom vidareRobint sa:Jag håller faktiskt med dig. Jag kom till final utan att jag gjorde något speciellt, dock var min 270 on, sw up 270 off ganska clean. Tror det var den som gjorde att jag kom till final..TomOliver sa:skoj åkning, roligt setup.. men sjuk dömning på skidåkarna!!!
Sen så var inte mina finalåk något att hurra över, var så sjukt trött och slut..