jupa_ahlnas sa:same niklas som vann steep skiten?
????jeppenator sa:Snyggt.. jag vill också säla mig!
Im just telling ya'all, this guy s persson is hell lot of an inventor in the english language!!spersson sa:I'm just telling ya'all, that rider knew's how to ski...
se hur mycket han tweekar sina mute! sjukt=)
fett grymt niklas!
HAHA rolig felstavning av mig.. menar såklart "Jag vill också LÄRA mig!"Limp sa:????jeppenator sa:Snyggt.. jag vill också säla mig!
haha vafan, väx upp o inse att man inte använder photoshop till film.CMattsson sa:åååh man ser ju att den där är fett photoshopad !! man ser ju att det är två klipp i ett när du drar switch 7 ! du Landade säkert ingen av dom heller !
väx upp och inse att det inte är coolt med photoshop!
var han seriös eller?thom8 sa:haha vafan, väx upp o inse att man inte använder photoshop till film.CMattsson sa:åååh man ser ju att den där är fett photoshopad !! man ser ju att det är två klipp i ett när du drar switch 7 ! du Landade säkert ingen av dom heller !
det är en gåtaMyrre sa:var han seriös eller?thom8 sa:haha vafan, väx upp o inse att man inte använder photoshop till film.CMattsson sa:åååh man ser ju att den där är fett photoshopad !! man ser ju att det är två klipp i ett när du drar switch 7 ! du Landade säkert ingen av dom heller !