Superunknown finalisterna

kollat dom 5 första nu och sjukt vad hög nivån är på åkningen, blev så jävla pepp nu!
får kolla igenom resten nu! fett

edit: hahaha, chris laker 15år? har aldrig sett någon kötta så mycket i hela mitt liv. fyfan

Senast ändrad:
jag är heeelt bortblåst av hur hög nivå åkningen ligger på är galet! tittat igenom 16 nu och det är sjuk vilken åkning!!

jag hoppas på sean jordan eller tom warnick.
skit bra bidrag i år, speciellt vad alla skillar på railsen.. kul att en svensk är med också hoppas de går bra för honom.

Hur kan folk tro på Warnick? Han har ju minst originell stil av alla! (försöker starta en fet debatt)

Hjalles sa:
Hur kan folk tro på Warnick? Han har ju minst originell stil av alla! (försöker starta en fet debatt)
han gillar hans stil han liksom sträcker ut sig när han landar på nåt sett ser skit snyggt ut tycker jag. och han är snygg. lite ytligt kanske:/

Jag kollade sidan för bara 1 eller 2 dagar sen, men då var inget uppe. Ska kolla igenom alla bidrag nu.:)

Kollat 8 bidrag än så länge och nivån på åkningen är helt sinnessjuk! En grej som är tråkig är att flera av åkarna jag kollat på haft riktigt tung åkning stundtals men kunnat kapa bort 1-2 min av sina bidrag. Marty Bullet är ett bra exempel, han hade inte ett tillräckligt brett register för en så lång edit även om han är bland de steezigaste jag sett köra i tighta brallor. Yann Busiere påminner riktigt mycket om Kenworthy faktiskt.

Av det jag sett hitills tror jag på Andrew Holson eller Niklas Eriksson. Holsons edit kändes nästan bättre än Wallisch gamla Superunkown! Niklas Eriksson gjorde verkligen skäl för G-suiten, konstigt att man inte sett mer av honom!

Saknar någon åkare med verkligt unik och nyskapande stil! Missförstå inte, alla finalisterna är uppenbart galet bra skidåkare, men alla videos känns ungefär likadana. Ingen som direkt sticker ut.

niklas erikssons bidrag var sinnessjukt bra som edit sätt och han har en helt sanslös stil, tyvärr så är de andra åkarna lite mer tekniska vilket är synd för han åker helt gudomligt..

sjukt hög nivå i år!

Niklas eriksson har jag svårt att tro kommer vinna, han har ju ingen egen stil? han har ju bara snott Harlaut's rakt av, ser ju ut som det är henrik som åker. Själv tycke jag Antwuan Mayet och Andrew Holson va bäst

Kruxelidux_gangsta-thug sa:
hahahah warnick!! hans landningar var bland de mest tillgjorda jag sett..
jag tyckte dom såg sköna ut....
dom flesta försöker bara köra lika som brogan och wallisch, men jag tyckte warnick gjorde det bäst;)
tråkigt att typ hälften av åkarna ser ut som samma person, samma kläder, samma musik, samma stil.
men go warnick anyway!!

Warnick såg ju bara dum ut. Annars hejjar jag på den där 15 åriga snubben vad han nu heter som var helt sinnes. Sen är det konstigt att man inte sett något från han från Sverige, han åker ju typ exakt som HH fast inte lika tekniskt.

Andreews , Antwuan eller sean tar hem dehär
Fyfan vad smooth dom åker allihopa!
sjukt kul o se sånt här:D

Senast ändrad:
Tycker det är tråkigt att så få sticker ut. Man blir less av att kolla på 27 olika edits som bjuder på ungefär samma grejer. Även jobbigt att så många tar med alldeles för mycket material och öser på med Juelz Santana- det räcker!

Tycker Matt Luczkow bjöd på en jävligt skön omväxling även om han antagligen får svårt att vinna. Tycker de borde tagit med lite fler kreativa, egna åkare istället för att ösa på med åkare stöpta i typ samma form. Blev småsur av att kolla på hur Warnick förstörde sin annars cleana åkning med rideaways som fått Brogan att darra. Hans railåkning påminner annars lite om Travis Heed. Var få åkare som lyckades få sina bidrag att se ut som riktiga filmparts, men Ryan Wybles bidrag är riktigt proffsigt! Corey Roberts gjorde mig också förjävla glad!

Charlie Owens var ytterligare en som kunde kortat ner filmen för att ge ett bättre helhetsintryck. Matt Nelson och Tim McChesney var de andra som stack ut.

Tror fortfarande på Niklas Eriksson eller Holson.

Off Topic känns det som att 1/3 av alla åkare körde runt i G-suits.

Warnick har äckligaste landningarna som finns, vad håller han på med? Så jävla krystade rideaways, när han landar baklänges sträcker han sig så mkt så det ser ut som ryggen ska gå av, men bra stil i luften.

Han Chris laker har gjort för lång bidrag, blir bara kämpigt att se. Han är duktig på rails men hans hoppning räcker inte till.

Jag tycker Charlie Owens åkning är ganska soft, Lugna snurrar och bra grabar. Level 1 style

Men av dom jag sett, nästan alla så är Niklas bidrag fortfarande i topp. Saknas bara er handrails.

tittti540 sa:
Hjalles sa:
han gillar hans stil han liksom sträcker ut sig när han landar på nåt sett ser skit snyggt ut tycker jag. och han är snygg. lite ytligt kanske:/
hur fan kan man tycka att warnick e snygg?:S haha riktig ful krulltott. riktigt ful stil också..
Marty bullet körde fetast..

Senast ändrad:
Var det tvång på att ha en Juelz Santana låt i år eller?

Sean Jordan åkte ju lätt cleanast, men Warnick var bland det fulaste jag sett, han var ju grym på att åka, synd att förstöra bra åkning med dåliga rideaways..

Simonnn sa:
Sean Jordan åkte ju lätt cleanast, men Warnick var bland det fulaste jag sett, han var ju grym på att åka, synd att förstöra bra åkning med dåliga rideaways..
Håller helt med.. varför sträcka på sig så full 20m efter(!) han har landat?

NiklasMalmstone sa:
bara jag som tycker att Charlie Owens inte alls var nå märkvärdig ?
Han har lugn och fin stil utan överdrivna bangs, åker 1000 ggr snyggare än Warnick i alla fall.

Tråkigt att inte Creighton Elinski kom med förresten, sjukt skön stil även om det inte direkt känns som ett seriöst bidrag. Piggar upp som fan att se nån som åker runt och har roligt istället för att slänga iväg hela trickpåsen ala Chris Laker... Tycker det går lite åt fel håll när så många gör långa bidrag med alla railcombos och übersnurrar de klarar av...

Nåja här är Elinski.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp