CHjalmeby
Aktiv medlem
Superunknown finalisterna
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
han gillar hans stil han liksom sträcker ut sig när han landar på nåt sett ser skit snyggt ut tycker jag. och han är snygg. lite ytligt kanske:/Hjalles sa:Hur kan folk tro på Warnick? Han har ju minst originell stil av alla! (försöker starta en fet debatt)
Håller med, han har ju ingen stil alls. Flaxig stil i luften och landningarna är ju ett skämt, sjukt fula.Hjalles sa:Hur kan folk tro på Warnick? Han har ju minst originell stil av alla! (försöker starta en fet debatt)
Anton JanssonHjalles sa:Saknar någon åkare med verkligt unik och nyskapande stil! Missförstå inte, alla finalisterna är uppenbart galet bra skidåkare, men alla videos känns ungefär likadana. Ingen som direkt sticker ut.
ordcnilsson sa:Anton JanssonHjalles sa:Saknar någon åkare med verkligt unik och nyskapande stil! Missförstå inte, alla finalisterna är uppenbart galet bra skidåkare, men alla videos känns ungefär likadana. Ingen som direkt sticker ut.
jag tyckte dom såg sköna ut....Kruxelidux_gangsta-thug sa:hahahah warnick!! hans landningar var bland de mest tillgjorda jag sett..
hur fan kan man tycka att warnick e snygg?:S haha riktig ful krulltott. riktigt ful stil också..tittti540 sa:han gillar hans stil han liksom sträcker ut sig när han landar på nåt sett ser skit snyggt ut tycker jag. och han är snygg. lite ytligt kanske:/Hjalles sa:Hur kan folk tro på Warnick? Han har ju minst originell stil av alla! (försöker starta en fet debatt)
Warnick ser ut som en kille som gick i min klass........ Han var mobbad.tittti540 sa:han gillar hans stil han liksom sträcker ut sig när han landar på nåt sett ser skit snyggt ut tycker jag. och han är snygg. lite ytligt kanske:/Hjalles sa:Hur kan folk tro på Warnick? Han har ju minst originell stil av alla! (försöker starta en fet debatt)
Håller helt med.. varför sträcka på sig så full 20m efter(!) han har landat?Simonnn sa:Sean Jordan åkte ju lätt cleanast, men Warnick var bland det fulaste jag sett, han var ju grym på att åka, synd att förstöra bra åkning med dåliga rideaways..
Han har lugn och fin stil utan överdrivna bangs, åker 1000 ggr snyggare än Warnick i alla fall.NiklasMalmstone sa:bara jag som tycker att Charlie Owens inte alls var nå märkvärdig ?