Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Fick hem mina nya pjäxor idag och eftersom jag stod utan kompatibla bindningar till Stoke 191:orna så fick jag prova på det som fanns...
Seriöst så tror jag att det skulle kunna funka, de är inte mycket lösare än mina gamla pjäxor var efter 3 säsonger.
Tror inte jag tänker göra det i någon större utsträckning, men hade varit kul att prova om de kan driva den sortens skida också. Kanske att man kunde slippa två par pjäxor i väskan när det mest står turning på schemat vid en resa.