Svenska skidlärarlinjen

Klimpen

Medlem
Svenska skidlärarlinjen
Jag läste en artikel om Sv skdlärarlinjen här på freeride och blev jätte intreserad. jag gick in på deras hemsida och läste allt om kursen och nu undrar jag om det finns någon som har gått den eller håller på som skulle kunna berätta lite om hur det är att gå den. Är den så bra som den verkar? Finns det någon åldersgräns?osv...

jag är 19 år och åkt skidor sen jag var fyra, tävlat lite, jobbat två vintrar i skidskola så jag är inte helt bakom bindningarna.

Är kursen bra?

tacksam för alla svar

/Kim Molander

Svenska skidlärarlinjen
Hej
Jag jobbar som instruktör på svenska skidlärarlinjen så jag ska inte uttala mig om den är bra eller ej ... det får de som gått kursen göra. Men vill du fråga om något är du välkommen att maila.

rockberg@algonet.se

Svenska skidlärarlinjen
Hej hallå!

Gick skidlärarlinjen förra säsongen och det var det mest lärorika jag gjort hittills. Något som jag rekommenderar dig skarpt att göra.
Om du vill veta mer så hör av dig till mig !

/ Therese

Nordfeldt@hotmail.com

Svenska skidlärarlinjen
Jag gick skidlärarlinjen förra året. Det var min roligaste säsong. Skicka in din ansökan direkt. Det är inget att fundera på. Det är grymt. Jag längtar tillbaka hela tiden.

Svenska skidlärarlinjen
Hej,
Roligt att du läst om Svenska Skidlärarlinjen. Jag gick utbildningen förra året och är mycket nöjd. Du kan förvänta dig en lärorik höst både teoretiskt och praktiskt och sedan det bästa av allt en lång vintersäsong med skidåkning på schemat hela dagarna. Det går inte att beskriva hur bra man har det som student på den här utbildningen. Det är bara att testa själv, du kommer inte att bli besviken.
Det finns ingen övre åldersgräns på utbildningen. Man måste ha avslutat gymnasiet.
Hemsidan är nu nyligen uppdaterad, kolla på www.skidlararlinjen.com

Hälsningar Lisa

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp