Sveriges snyggaste osponsrade åkare?

Kristoferos

Ny medlem
Hallå där!
Vet att jag skapat en del trådar på kort tid, men varje tråd har ett eget unikt budskap.

Så till frågan, vem är då Sveriges snyggaste/sötaste/sexigaste osponsrade åkare?

Tycker nog att Henrik Harlaut är bland de snyggare. Tyvärr peerlan, men du vet nog att Henrik Harlaut spelar i en helt annan division.

hmm klurig fråga men jag tror inte nå TJEJ fhm modell är sponsrad och dom åker väll skis ibland så det får bli någon av alla söta fjortisar i stockholm

jag skulle nog säga att victor ehrling e grymt snygg asså!

Kristoferos sa:
Tycker nog att Henrik Harlaut är bland de snyggare. Tyvärr peerlan, men du vet nog att Henrik Harlaut spelar i en helt annan division.
hur tänker du nu ? han är ju både ful och sponsrad ?

Hört att huggybears morsa rippar i parken, och hon är ju inte ful heller om man säger så! :D

Själv tycker jag då att Soederpundare är den allra gulligaste och hetaste, man blir kär så fort man ser han. På andra plats kommer lätt Alexander Eriksson en av dom sötaste.

DanneK sa:
Själv tycker jag då att Soederpundare är den allra gulligaste och hetaste, man blir kär så fort man ser han. På andra plats kommer lätt Alexander Eriksson en av dom sötaste.
Käften jag är ful!

what the f ... jag hoppas verkligen att de inte är en kille som startat tråden,han säger att han menar sötaste/snyggaste pojkar.. pretty fuck't up.

vanilla killah crew så klart!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp