sw cork 180, möjligt!?!

S_Geust

Ny medlem
sw cork 180, möjligt!?!
jag funderade på om man skulle kunna göra en sw cork 180 med skidor?
började idag på studsmatta och jag tror det är en sw cork 180/cork 180!
är det möjligt? går det att göra?
Jag vet att det finns en tråd om detta men jag ville kolla hur det är med sw cork 180.

sw cork 180, möjligt!?!
cork 180 är ju tekniskt sett inte möjligt, men när casabon gör det så drar han upp skidorna så att han blir halvt inverterad.. sw cork 180 skulle nog inte funka eftersom du förmodligen skulle landa på ryggen innan du kommit ur den.. kör balls to the wall o testa o berätta hur det gick

sw cork 180, möjligt!?!
nonnereif sa:
cork 180 är ju tekniskt sett inte möjligt, men när casabon gör det så drar han upp skidorna så att han blir halvt inverterad.. sw cork 180 skulle nog inte funka eftersom du förmodligen skulle landa på ryggen innan du kommit ur den.. kör balls to the wall o testa o berätta hur det gick
jaa du de går ju att göra en off axis 180 men hur fan vet jag hur Casabon gör det!

sw cork 180, möjligt!?!
ahh nu fan komm jag på en idee!!!

men hjälp av wallrides kommer det lyckas, tror jag...
när du kommer sw in till wallrider, hoppar du upp på den och hoppar snabbt av den och gjör som i en cork 360 men du snurrar en långsam 180 istället för en gnska snabb 360!
kommer det och lyckas?

sw cork 180, möjligt!?!
måste komma på en (bra) idee hur man gör det!
kommer sitta uppe hela natten och tänka!
har nån någon idee?

sw cork 180, möjligt!?!
spelade lite olika skidspel idag och det gick att göra det i jibbin och de såg ganska stiligt ut!
i pipe testar jag det!

sw cork 180, möjligt!?!
E-lindberg sa:
S_Geust sa:
BoStrOm sa:
men om man skulle göra likadant men inte sätta ner armen skulle det bli ungefär en cork 180!
men är du helt jävla retard eller du måste ju sätta i handen för att komma tillbaks annars kommer du ju fortsätta ligga på sidan !!
Om folk kanske lär sig att läsa allt man skriver så står det klart och tydlig -handdrag maybe? Detta tecken ( - ) betyder MINUS. Alltså, låt mig skriva om det.
MINUS handdrag maybe?
(dessutom står det i kommentarerna:
Dude, i\\\'ve done this hand drag 5 years ago when few guys were doing this...i called it cork and that\\\'s true caus\\\' the 180 is corked.

Now if you want i can do it without putting my hand, how will you call it?

A corked 180.

Not so dumb...) OCH dessutom så ser det ut som han bara drar handen i snön inte trycker ifrån på ngt dumt sätt.

(word på mig)

sw cork 180, möjligt!?!
BoStrOm sa:
E-lindberg sa:
S_Geust sa:
men om man skulle göra likadant men inte sätta ner armen skulle det bli ungefär en cork 180!
men är du helt jävla retard eller du måste ju sätta i handen för att komma tillbaks annars kommer du ju fortsätta ligga på sidan !!
Om folk kanske lär sig att läsa allt man skriver så står det klart och tydlig -handdrag maybe? Detta tecken ( - ) betyder MINUS. Alltså, låt mig skriva om det.
MINUS handdrag maybe?
(dessutom står det i kommentarerna:
Dude, i\\\'ve done this hand drag 5 years ago when few guys were doing this...i called it cork and that\\\'s true caus\\\' the 180 is corked.

Now if you want i can do it without putting my hand, how will you call it?

A corked 180.

Not so dumb...) OCH dessutom så ser det ut som han bara drar handen i snön inte trycker ifrån på ngt dumt sätt.

(word på mig)
när du en gång sejer det har du rätt.

Tillbaka
Topp