Sw rodeo 5 pretz 180

• Trådstartare Trådstartare M_L
  • Start datum Start datum
Sw rodeo 5 pretz 180
Väldigt häftigt faktiskt! Det var ju Charles Gagnier som kom på de tricket för inte alls så längesen.. sjukt att Pojk redan lärt sig ;)

Edit: Nu när jag kollat några gånger ser de ut som en jävligt skev sw frontflip typ.. helt knas, jävligt coolt trick och svårt att förklara vad som händer i luften! haha galet

Senast ändrad:
Sw rodeo 5 pretz 180
Häftigt men pretzlar han verkligen? Jag tycker det ser ut som att han gör en shifty med hela kroppen, typ late på något sätt!

Sw rodeo 5 pretz 180
jeppenator sa:
Väldigt häftigt faktiskt! Det var ju Charles Gagnier som kom på de tricket för inte alls så längesen.. sjukt att Pojk redan lärt sig ;)

Edit: Nu när jag kollat några gånger ser de ut som en jävligt skev sw frontflip typ.. helt knas, jävligt coolt trick och svårt att förklara vad som händer i luften! haha galet
Jeppe om du läser i kommentarerna så står de att han till och med gjorde det innan charles ;)

Sw rodeo 5 pretz 180
ni som kommenterar och undrar vilket trick det är, kan ni bara snälla läsa newschoolers kommentarer innan? dom har motbevisat det mesta redan, *suck* noobs.

Sw rodeo 5 pretz 180
Han gör ju en utdragen sw rodeo 450 och shiftar lite på slutet. Han häver ju inte rotationen som vissa verkar tro. Den Charles gjorde däremot var på gränsen till att häva rotation och byta riktning!

Tillbaka
Topp