bison Ny medlem 2002-10-08 Swe Posse & Friends #1 Efter att ha sett klippen så kan man bara säga "Yes alltså", den verkar ju hur grym som helst!!! // Bison.
Efter att ha sett klippen så kan man bara säga "Yes alltså", den verkar ju hur grym som helst!!! // Bison.
Lars_Ilis Aktiv medlem 2002-10-08 Swe Posse & Friends #2 Jag såg hela filmen i fredags förra veckan, den var bra! Speciellt candide thovex del!