Swedish Posse på Hard Rock på fredag!

Shine

Ny medlem
Swedish Posse har visning på Hard Rock Cafe imorgon, det tror jag kommer bli sjukt bra. Man kan köpa biljetter på alpint, alpingaraget och i Cross butiken vid NK.

Jag kan tipsa om den för jag tror att dom har något nytt och riktigt bra på gång nu.

Vi ses där.

Det börjar klockan 20 och kostar 50 kr

Börjar filmen 20 sharp eller? måste ju vara häng osv innan det drar igång. någon som vet om det finns en tid för filmvisningen...

Det är nog vid 20.00 som de trycker på PLAY-knappen. Jag kommer nog vara där minst halvtimmen innan...

Jag tror att det öppnar kl 20 men så e det lite häng och liknande och så börjar filmen senare.
Jag har hört att det kommer vara ett band som spelar också men jag vet inte vilket tyvärr. Bra blir det iaf!

wtf har ni aldrig varit på krogen tidigare eller? kom dit halv 11 och sen kan ni se filmen på toa-teven.

Hehe, det påminner mig om när jag var på klassresa i Berlin... På toaletten där hade de en DJ och 80x50x50cm stora högtalare i varje toalettbås... Det blev så trångt att man inte kunde stänga dörrarna så de stod öppna hela tiden... Men vem fan brydde sig, det lät överjävligt!

Tillbaka
Topp