Sweeski öppnar när?

Sweeski öppnar när?
Om du läser så står de: "Butiken öppnar imorgon kväll (Måndag 18e September)"

Så nån gång på kvällen skulle jag tro.

Sweeski öppnar när?
Självklart kan sidan va intresant då den är från sverige! ett plus är att det är dom "okända" märkena som hamnar i fokus! Jag väntar förväntansfullt på om det kommer finnas nå skyssta kläder/skidor!

Sweeski öppnar när?
bra de...men kommer ni att ha en markbutik?
eller kommer ni bara satsa på internet försäljning?.

Vet ej hur det är med andra personer här på FR...men jag har ett behov av att testa kläderna innan jag köper...Känns bättre då för då kan man testa och se vilken storlek som känns bäst osv.?

Senast ändrad:
Sweeski öppnar när?
internetbutik tror jag. jag har inte nått med butiken att göra egentligen. som affär alltså. jag bara åker :D hörde nu med en av de tre grabbarna att de siktar på att öppna runt 21-22tiden. det kommer säkert kunna fixas lite mått och så t.ex. annars kan du antagligen byta dessutom.

Senast ändrad:
Sweeski öppnar när?
Vi jobbar som galningar på att få upp den till midnatt. Vi har haft en rad med problem men vi är optimistiska och beräknas få upp någonting till midnatt.

Håll ut så hörs vi på www.Sweeski.com

/Tobias

Sweeski öppnar när?
Så här ligger det till.

Vi har fått några riktigt märkliga problem med scrollarna i internet explorer och det är därför som vi dröjer med sidan. just nu vet vi inte riktigt vart felet är men som sagt vi jobbar på det och det kommer lösa sig!!

Sweeski öppnar när?
Varför lägger ni upp den när typ ingenting är färdigt?! Regel nummer 1 inom webdesign är ju att inte skriva kommer snart/under konstruktion...

Sweeski öppnar när?
Ni har ett seriöst problem i firefox med scrollarna, man kan säga att de ligger e konstig scroll över den riktiga så de går inte att scrolla utan scrollhjul. De problemet var på alla stälen med produkter, förutom Mössor. Jag är ledsen att säga den men den hade behövt en riktig genomgång på dom vanligaste browserna innan den lades upp, och lite mer grejer än bara lite profukter, som dessutom inte går att bestalla så vitt jag kunde se(de står förövrigt bestall istället för beställ som jag antar att de ska stå).

/Adam

Senast ändrad:
Sweeski öppnar när?
Dumt att det inte står något pris. Och att det inte är riktiga bilder på kläderna istället. Så man ser vad det är för färg riktigt! Men det kanske kommer bli ändring? Såg bra ut för övrigt!

Sweeski öppnar när?
DU som skapade Sweeski...det verkar som om det blir mycket du måste stå i!!!

Försöker att få riktiga bilder

Sweeski öppnar när?
Killar chilla! Sidan är ju på g och det är väll bra? Bilderna skulle komma upp om en vecka.

Sweeski öppnar när?
Helt sanslöst va folk här på freeride e keff.. dom har skrivit på sin hemsida att dom måste jobba på sina vanliga arbeten men fixar problemen efter det..
kan ni inte bara ta o chilla era köp kåta nerver om hjälmar osv?
vänta tills att allt blir klart.

Sweeski öppnar när?
sebastian_p sa:
Helt sanslöst va folk här på freeride e keff.. dom har skrivit på sin hemsida att dom måste jobba på sina vanliga arbeten men fixar problemen efter det..
kan ni inte bara ta o chilla era köp kåta nerver om hjälmar osv?
vänta tills att allt blir klart.
Håller med, man kan ju ändå inte åka för än om ett par månader minst;) Fattar inte varför så bråttom

Sweeski öppnar när?
Om ni lugnar er tills mitten av oktober kommer Steepstore.com att öppna med ett komplett sortiment av twintip och freeride från alla stora leverantörer. Butiken kommer att innehålla allt från street till skidor och lite till. Håll ögonen öppna efter annonser i alla stora extremsport tidningar där det kommer finnas grymma öppningserbjudanden.

Sweeski öppnar när?
Om man ändå ska starta nån slags seriös verksamhet, skulle det kunna ligga i ens intresse att anlita en riktig webdesigner. Kan ju ses som en onödig utgift, men seriöst så är sidan risig som den är just nu. Om det nu är så att personen som gör sidan faktiskt kan göra hemsidor på riktigt och detta bara är nån slags första version, verkar det onödigt att lägga upp den och skriva om den på ett forum innan det är klart. För detta imponerar inte mycket tyvärr. :/

Sweeski öppnar när?
mdl sa:
Om man ändå ska starta nån slags seriös verksamhet, skulle det kunna ligga i ens intresse att anlita en riktig webdesigner. Kan ju ses som en onödig utgift, men seriöst så är sidan risig som den är just nu. Om det nu är så att personen som gör sidan faktiskt kan göra hemsidor på riktigt och detta bara är nån slags första version, verkar det onödigt att lägga upp den och skriva om den på ett forum innan det är klart. För detta imponerar inte mycket tyvärr. :/
Riktigt sant! Nu blir man mest irriterad över att inget fungerar, känns tyvärr som vem som helst kunnat slänga upp en sida utan fungerande funktioner. De hade väl kunnat skjuta upp sida en vecka och fått den att seriöst fungera. Hade fått mycket bättre mottagande då, speciellt nu när det verkar "poppa" upp nya nätbutiker lite oftare nu som t.ex. steepstore.com, vilken man ser fram mot lite mer.

Ha det

Sweeski öppnar när?
gnäll inte om att det är segt. var glada att den finns över huvudtaget.
chilla.

Sweeski öppnar när?
by the way, kommer det inte säljas några skidbyxor på sweeski? jag kan inte hitta att det är några där nu iaf.

peace

Sweeski öppnar när?
köp ninthward.. mycket mycket värd priset, ja e nog en av de ända som åkt på dem i sverige! mycket sköna

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp