Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till sy-själv tråden.davidp sa:köp på www.leripp.se istället. han gör dom på beställning. bara skriva hur man vill ha färger, mönster, längd osv. fett billigt också för att va custom. så blir det garanterat bra, också behöver man inte sy själv, hitta bra mall osv...
Ja,för mej funkar dom iaf.StraightAir sa:äre bara för mej bilderna inte funkar? :D
Det borde väl bara vara att sy på domVkAmM sa:Jag har precis köpt tygerna till en hood men kom på att de vore snyggare om man hade nått mer än en enfärgad hood med gröna muddar. Så ja undrar om det e svårt att sy hooden med tex: några cirklar lite här och var i andra färger. Är det svårt och om inte hur gör man så att det blir snyggt?![]()
Beaton sa:Ingen som har lust att langa upp en mall som är lätt att förstå![]()
Varför ska du ha ett mönster? Det är ju bara att mäta på dej själv, det gjorde iaf jag och det var inga problem.VkAmM sa:men man hör ju om alla som har sytt sina tröjor men ändå så finns de ingen som kan hitta ett vettigt mönster med mått och allt? eller har alla de som har gjort hoodsen bara improviserat?
ok. ska ge de ett försökGOS sa:Varför ska du ha ett mönster? Det är ju bara att mäta på dej själv, det gjorde iaf jag och det var inga problem.VkAmM sa:men man hör ju om alla som har sytt sina tröjor men ändå så finns de ingen som kan hitta ett vettigt mönster med mått och allt? eller har alla de som har gjort hoodsen bara improviserat?
Bra! Många verkar rädda att chansa liteVkAmM sa:ok. ska ge de ett försökGOS sa:Varför ska du ha ett mönster? Det är ju bara att mäta på dej själv, det gjorde iaf jag och det var inga problem.VkAmM sa:men man hör ju om alla som har sytt sina tröjor men ändå så finns de ingen som kan hitta ett vettigt mönster med mått och allt? eller har alla de som har gjort hoodsen bara improviserat?
okejsapmistyle sa:Tja
Tänkte sy en hoodie med drag kedja och ena sidan turkos och andra sidan rosa och tvärt om på armarna.![]()
Såg andra bilden på dig me din andra tröja. Men på dom här är det väl inte du? för det är ju en killewire sa:hejsan hejsan!
jag langar upp bilder på min hoodie nu
jag tackar min kära mor för hjälpen! (80% av arbetet) :p
hoodien är 90 cm lång och jag är 174 cm lång
http://img299.imageshack.us/img299/827/1framhp0.jpg
http://img134.imageshack.us/img134/3208/1bakpe8.jpg