sy en egen tröja?

sy en egen tröja?
Ska sy en hood nu jag med, med hjälp av min kära mor.
någon som kan tipsa om någon sida med bra college tyg?, eller vart ni har köpt tyget osv.

sy en egen tröja?
köp på www.leripp.se istället. han gör dom på beställning. bara skriva hur man vill ha färger, mönster, längd osv. fett billigt också för att va custom. så blir det garanterat bra, också behöver man inte sy själv, hitta bra mall osv...

sy en egen tröja?
davidp sa:
köp på www.leripp.se istället. han gör dom på beställning. bara skriva hur man vill ha färger, mönster, längd osv. fett billigt också för att va custom. så blir det garanterat bra, också behöver man inte sy själv, hitta bra mall osv...
Välkommen till sy-själv tråden.

sy en egen tröja?
Jag fastnade helt för leripps tröjor och bestämnde mig för att göra en egen istället för att köpa, allt tyg gick på 296 kr och resultatet vart grymt! (Då menar jag kvalitén på tröjan)

Senast ändrad:
sy en egen tröja?
Jag har precis köpt tygerna till en hood men kom på att de vore snyggare om man hade nått mer än en enfärgad hood med gröna muddar. Så ja undrar om det e svårt att sy hooden med tex: några cirklar lite här och var i andra färger. Är det svårt och om inte hur gör man så att det blir snyggt? :)

sy en egen tröja?
VkAmM sa:
Jag har precis köpt tygerna till en hood men kom på att de vore snyggare om man hade nått mer än en enfärgad hood med gröna muddar. Så ja undrar om det e svårt att sy hooden med tex: några cirklar lite här och var i andra färger. Är det svårt och om inte hur gör man så att det blir snyggt? :)
Det borde väl bara vara att sy på dom :)

sy en egen tröja?

lila med vita muddar som jag sytt själv. den e typ 80 och jag e typ 170
vet inte varför den ser så kort ut där, det e den inte hehe :)

Senast ändrad:
sy en egen tröja?
men man hör ju om alla som har sytt sina tröjor men ändå så finns de ingen som kan hitta ett vettigt mönster med mått och allt? eller har alla de som har gjort hoodsen bara improviserat?

sy en egen tröja?
VkAmM sa:
men man hör ju om alla som har sytt sina tröjor men ändå så finns de ingen som kan hitta ett vettigt mönster med mått och allt? eller har alla de som har gjort hoodsen bara improviserat?
Varför ska du ha ett mönster? Det är ju bara att mäta på dej själv, det gjorde iaf jag och det var inga problem.

sy en egen tröja?
VkAmM sa:
GOS sa:
VkAmM sa:
Varför ska du ha ett mönster? Det är ju bara att mäta på dej själv, det gjorde iaf jag och det var inga problem.
ok. ska ge de ett försök
Bra! Många verkar rädda att chansa lite ;)

sy en egen tröja?
jag har en mall på t-shirtar
Hart gjort en rosa som jag har på mig typ jämt när jag åker skidor i typ trikå-tyg.
Fast den e typ på skolan

sy en egen tröja?
Någon som har tips på var man kan köpa/beställa sweatshirttyg, riktigt med fet kvalle!? har bara hittat hemsidor med riktigt muggigt tyg :/

sy en egen tröja?
Whoopa! Min hoodie är nu under produktion, släpper bilder på den sen när den är klar, vilket antagligen är nu i veckan. Gör den lite knepigare än en vanlig standard-hoodie, så keep updated!

sy en egen tröja?
Lite sent, men den som väntar på något gott..!

Jag och morsan tog iallafall tag i det här med hooden nu, och här är resultatet:

Egentligen var det bara tänkt och göra hood, men fick så mycket tyg över, så jag passade på att göra ett par shorts med. Designen är helt efter eget huvud och det mesta sytt av mig (ha-ha...) Men jag är iallafall sjukt nöjd, det galet skönaste jag någonsin har haft på mig!

Peace!

sy en egen tröja?
Här är den, tog ungefär en månad att göra. Jag är 187 cm lång och hoodien är 95cm lång.
_12%20dec%20night%20shredd%20033.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp