MedlemJapaner
Aktiv medlem
Ta Bort Tråd!
Just delete it!
Senast ändrad:
haha, hjalle din mamma ska heta wc crewHjalle_S sa:jag då? jag vill också vara i ledningen!och WC crew ska det heta!
min mamma heter monicaCr0y_HimselF sa:haha, hjalle din mamma ska heta wc crewHjalle_S sa:jag då? jag vill också vara i ledningen!och WC crew ska det heta!
![]()
det är liksom VI som bestämmer det! så hör av er till mej så kanske det går att fixa :DHak sa:Frölundaborg eller? Det lär ju gå av i Ale när snön kommer i alla fall. Hjalle har du hört nåt mer om vad de ska fixa till vintern eller?
Istället för att ha typ 8 olika team i göteborgsområdet så varför inte joina G-town!?TT-JONTHE sa:Jag och teamet GBG-Crew kommer:P:D
Nä men lilla adde du snackar! du var ju inte med på sessionen då allting började!knoop_k2_publik_enemy sa:hehe mjo vi märkte att de regnade men dock ej på söndagen men kunde inte raila dåvi hann iaf gå å bade eller a typ en 1/9 av teamet gjorde d:P hehe annars så tycker jag ju att jag å oskar e dom enda aktiva i crewet ;P då vi varit på både railsesions och bad crewett började haha. borde inte vi få något fint för de :P haha peace out
håller verkligen med dej där hjalle. vafan knoppen du ska inte snacka för då kommer jag o pillar dej i örat!Hjalle_S sa:Nä men lilla adde du snackar! du var ju inte med på sessionen då allting började!knoop_k2_publik_enemy sa:hehe mjo vi märkte att de regnade men dock ej på söndagen men kunde inte raila dåvi hann iaf gå å bade eller a typ en 1/9 av teamet gjorde d:P hehe annars så tycker jag ju att jag å oskar e dom enda aktiva i crewet ;P då vi varit på både railsesions och bad crewett började haha. borde inte vi få något fint för de :P haha peace out
med en USB kabel som är neonfärgadCr0y_HimselF sa:håller verkligen med dej där hjalle. vafan knoppen du ska inte snacka för då kommer jag o pillar dej i örat!Hjalle_S sa:Nä men lilla adde du snackar! du var ju inte med på sessionen då allting började!knoop_k2_publik_enemy sa:hehe mjo vi märkte att de regnade men dock ej på söndagen men kunde inte raila dåvi hann iaf gå å bade eller a typ en 1/9 av teamet gjorde d:P hehe annars så tycker jag ju att jag å oskar e dom enda aktiva i crewet ;P då vi varit på både railsesions och bad crewett började haha. borde inte vi få något fint för de :P haha peace out
DET ÄR GÖTT Å HÖRA :D:DJibbeRowGie sa:Fan va nice detta verkar jag o många vänner har väntat länge på nått sånt här jag kan nog skrapa ihop ca 4-6 st gubbar som bara väntar på att få raila,bada o chilla !
Hahahha men va fna nu e det dags o ta tag i saker o ting =)TT-JONTHE sa:DET ÄR GÖTT Å HÖRA :D:DJibbeRowGie sa:Fan va nice detta verkar jag o många vänner har väntat länge på nått sånt här jag kan nog skrapa ihop ca 4-6 st gubbar som bara väntar på att få raila,bada o chilla !
Adde,du e inte tuff om du tror det, min kudde e fräck för den är randig, så om du kaxar med den så ska du få stryk din lille skit XDknoop_k2_publik_enemy sa:haha skojade ju era små dator nördar :P haha men kunde inte komma första gången å då var ju inte ens crewet på kommet ;P men asså det e iaf bra att det händer nåt hehe men assså vi få göra nått till helgen typ raila "alla te sammans" på samma rail samtidigt ;P yeah men vi bestämmer det senar.
Haha är det Jonthe som organiserar nu eller? F.ö. så heter han TT-Jonthe så ni inte kommer fel.Cr0y_HimselF sa:TT_Jonthe här på freeride vet mer. Fråga honom om ni vill veta nåt, jag vet ingenting.
Ska Folk dit då!?!? skriv gärna till mig för jag e på isf går fan på BURGÅRDEN! som ligger precis bredvid så har ju bara några meter att gå!?!?!?!knoop_k2_publik_enemy sa:men croy din lilla tjockis tror du jag ville raila med dig endp ? ;P hehe asså jag e iaf väldogt rail kåt så om någon e på att raila vid frölunda i helgen så säg till. föresten vilka ska till vallhala på torsdad ? kostar bara en spänn då woohooo:P
okok va e du på ? raila eller bada ? jag ska bada på torsdag men det e nog mkt folk där då. men raila veet jag inte vilken dag en , vilken passar er bäst ? lördag eller söndag?JibbeRowGie sa:Ska Folk dit då!?!? skriv gärna till mig för jag e på isf går fan på BURGÅRDEN! som ligger precis bredvid så har ju bara några meter att gå!?!?!?!knoop_k2_publik_enemy sa:men croy din lilla tjockis tror du jag ville raila med dig endp ? ;P hehe asså jag e iaf väldogt rail kåt så om någon e på att raila vid frölunda i helgen så säg till. föresten vilka ska till vallhala på torsdad ? kostar bara en spänn då woohooo:P
SKRIV HÄR LR TILL MIG ! ! kansek jag o någon vän lr två e på!
Nej jonte organiserar ingenting och han bestämmer ingenting. han gav mej bara ett tips om att han skulle dit me nåra polare så då skrev jag det häär. om ni vill åka med dom så får ni snacka med honomFilipAvall sa:Haha är det Jonthe som organiserar nu eller? F.ö. så heter han TT-Jonthe så ni inte kommer fel.Cr0y_HimselF sa:TT_Jonthe här på freeride vet mer. Fråga honom om ni vill veta nåt, jag vet ingenting.
jag tycker ingen direkt ska bestemma alls utan alla kommer med bra förslag å sen så hakar dom som vill på å e de någon som inte vill så puschar man den lite:P som jag har fattat det är denna "klubben" till för att man ska ha några att åka, bada,raila osv med så att man blir bättre och har kul. sen om vi senare i vinter ska åka på någon liten trip till ett lift system så kan det behövas lite folk som planerar, mendeniden har inte kläckts ennu vilket den nog gör flera gånger om när snön kommer :=)Cr0y_HimselF sa:Nej jonte organiserar ingenting och han bestämmer ingenting. han gav mej bara ett tips om att han skulle dit me nåra polare så då skrev jag det häär. om ni vill åka med dom så får ni snacka med honomFilipAvall sa:Haha är det Jonthe som organiserar nu eller? F.ö. så heter han TT-Jonthe så ni inte kommer fel.Cr0y_HimselF sa:TT_Jonthe här på freeride vet mer. Fråga honom om ni vill veta nåt, jag vet ingenting.
Ungefär precis så jag menade. Men som sagt, om det blir resor till vintern gillas det ju att några är med och planerar och organiserar och styr upp det hela.knoop_k2_publik_enemy sa:jag tycker ingen direkt ska bestemma alls utan alla kommer med bra förslag å sen så hakar dom som vill på å e de någon som inte vill så puschar man den lite:P som jag har fattat det är denna "klubben" till för att man ska ha några att åka, bada,raila osv med så att man blir bättre och har kul. sen om vi senare i vinter ska åka på någon liten trip till ett lift system så kan det behövas lite folk som planerar, mendeniden har inte kläckts ennu vilket den nog gör flera gånger om när snön kommer :=)Cr0y_HimselF sa:Nej jonte organiserar ingenting och han bestämmer ingenting. han gav mej bara ett tips om att han skulle dit me nåra polare så då skrev jag det häär. om ni vill åka med dom så får ni snacka med honomFilipAvall sa:Haha är det Jonthe som organiserar nu eller? F.ö. så heter han TT-Jonthe så ni inte kommer fel.