Ta Bort Tråd!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta Bort Tråd!
jag då? jag vill också vara i ledningen! ;) och WC crew ska det heta!

Senast ändrad:
Ta Bort Tråd!
Vädret imorgon:

Cloud cover = 15-45%

Regn i mm = 0 mm

vind = 15m/s

Alltså inget regn med solchanser mellan 12.00-16.00

Källa: www.windguru.cz

Senast ändrad:
Ta Bort Tråd!
Frölundaborg eller? Det lär ju gå av i Ale när snön kommer i alla fall. Hjalle har du hört nåt mer om vad de ska fixa till vintern eller?

Ta Bort Tråd!
Hak sa:
Frölundaborg eller? Det lär ju gå av i Ale när snön kommer i alla fall. Hjalle har du hört nåt mer om vad de ska fixa till vintern eller?
det är liksom VI som bestämmer det! så hör av er till mej så kanske det går att fixa :D

Senast ändrad:
Ta Bort Tråd!
Precis som förra veckan, så kommer jag härmed åter med en trist vädersrapport:

Lördag:
100% moln, 2-8 mm regn under aktuell tid

Söndag:
100% moln, 4-8 mm regn under aktuell tid

Så vad skall man göra liksom? bara å pumpa på i bassängen!

Ta Bort Tråd!
hehe mjo vi märkte att de regnade men dock ej på söndagen men kunde inte raila då:( vi hann iaf gå å bade eller a typ en 1/9 av teamet gjorde d:P hehe annars så tycker jag ju att jag å oskar e dom enda aktiva i crewet ;P då vi varit på både railsesions och bad crewett började haha. borde inte vi få något fint för de :P haha peace out

Senast ändrad:
Ta Bort Tråd!
Det är bara höra av er man kan även kolla me Allele för han vet också om det..

PEACE!

Ta Bort Tråd!
knoop_k2_publik_enemy sa:
hehe mjo vi märkte att de regnade men dock ej på söndagen men kunde inte raila då:( vi hann iaf gå å bade eller a typ en 1/9 av teamet gjorde d:P hehe annars så tycker jag ju att jag å oskar e dom enda aktiva i crewet ;P då vi varit på både railsesions och bad crewett började haha. borde inte vi få något fint för de :P haha peace out
Nä men lilla adde du snackar! du var ju inte med på sessionen då allting började!

Senast ändrad:
Ta Bort Tråd!
Hjalle_S sa:
Nä men lilla adde du snackar! du var ju inte med på sessionen då allting började!
håller verkligen med dej där hjalle. vafan knoppen du ska inte snacka för då kommer jag o pillar dej i örat!

Ta Bort Tråd!
Cr0y_HimselF sa:
Hjalle_S sa:
håller verkligen med dej där hjalle. vafan knoppen du ska inte snacka för då kommer jag o pillar dej i örat!
med en USB kabel som är neonfärgad

Ta Bort Tråd!
Fan va nice detta verkar jag o många vänner har väntat länge på nått sånt här jag kan nog skrapa ihop ca 4-6 st gubbar som bara väntar på att få raila,bada o chilla !

Ta Bort Tråd!
JibbeRowGie sa:
Fan va nice detta verkar jag o många vänner har väntat länge på nått sånt här jag kan nog skrapa ihop ca 4-6 st gubbar som bara väntar på att få raila,bada o chilla !
DET ÄR GÖTT Å HÖRA :D:D

Ta Bort Tråd!
haha skojade ju era små dator nördar :P haha men kunde inte komma första gången å då var ju inte ens crewet på kommet ;P men asså det e iaf bra att det händer nåt hehe men assså vi få göra nått till helgen typ raila "alla te sammans" på samma rail samtidigt ;P yeah men vi bestämmer det senar.

Ta Bort Tråd!
haha skojade ju era små dator nördar :P haha men kunde inte komma första gången å då var ju inte ens crewet på kommet ;P men asså det e iaf bra att det händer nåt hehe men assså vi få göra nått till helgen typ raila "alla te sammans" på samma rail samtidigt ;P yeah men vi bestämmer det senar.
Adde,du e inte tuff om du tror det, min kudde e fräck för den är randig, så om du kaxar med den så ska du få stryk din lille skit XD
Nej men du får skylla dej själv. Jag sa ju att du skulle hänga med första gången:D

WiiIIIIIE

tyvärr är jag inte hemma nästa helgså jag överlåter allt förtroende till Johan och Hjalle!

Ta Bort Tråd!
Cr0y_HimselF sa:
TT_Jonthe här på freeride vet mer. Fråga honom om ni vill veta nåt, jag vet ingenting.
Haha är det Jonthe som organiserar nu eller? F.ö. så heter han TT-Jonthe så ni inte kommer fel.

Ta Bort Tråd!
men croy din lilla tjockis tror du jag ville raila med dig endp ? ;P hehe asså jag e iaf väldogt rail kåt så om någon e på att raila vid frölunda i helgen så säg till. föresten vilka ska till vallhala på torsdad ? kostar bara en spänn då woohooo:P

Ta Bort Tråd!
Jag och polare sakll till vallhalla på SÖNDAG!! men kanske lite kort vashel för er att komma men hade varit kul iaf =) Jag har typ vita o gula brallor men om ni ser några gubbar o tjejor kan ni skrika OSKAR ! allt vad ni har så kanske jag ropar tebax =) aja hahahah fan va mobbad jag e ahha men vi ses kanske!!! <3

Ta Bort Tråd!
men croy din lilla tjockis tror du jag ville raila med dig endp ? ;P hehe asså jag e iaf väldogt rail kåt så om någon e på att raila vid frölunda i helgen så säg till. föresten vilka ska till vallhala på torsdad ? kostar bara en spänn då woohooo:P
Ska Folk dit då!?!? skriv gärna till mig för jag e på isf går fan på BURGÅRDEN! som ligger precis bredvid så har ju bara några meter att gå!?!?!?!

SKRIV HÄR LR TILL MIG ! ! kansek jag o någon vän lr två e på!

Ta Bort Tråd!
JibbeRowGie sa:
Ska Folk dit då!?!? skriv gärna till mig för jag e på isf går fan på BURGÅRDEN! som ligger precis bredvid så har ju bara några meter att gå!?!?!?!

SKRIV HÄR LR TILL MIG ! ! kansek jag o någon vän lr två e på!
okok va e du på ? raila eller bada ? jag ska bada på torsdag men det e nog mkt folk där då. men raila veet jag inte vilken dag en , vilken passar er bäst ? lördag eller söndag?

Ta Bort Tråd!
jag menade bada på söndag för sak dit med massa polare men ok mm kan förstå att det e mycket folk om det mkostar 1 krona kansek lite segt o bada då om man får vänta i en timma för o hpaa :S men jag skall bada på söndag iaf !

Ta Bort Tråd!
FilipAvall sa:
Cr0y_HimselF sa:
TT_Jonthe här på freeride vet mer. Fråga honom om ni vill veta nåt, jag vet ingenting.
Haha är det Jonthe som organiserar nu eller? F.ö. så heter han TT-Jonthe så ni inte kommer fel.
Nej jonte organiserar ingenting och han bestämmer ingenting. han gav mej bara ett tips om att han skulle dit me nåra polare så då skrev jag det häär. om ni vill åka med dom så får ni snacka med honom

Ta Bort Tråd!
Cr0y_HimselF sa:
FilipAvall sa:
Cr0y_HimselF sa:
Nej jonte organiserar ingenting och han bestämmer ingenting. han gav mej bara ett tips om att han skulle dit me nåra polare så då skrev jag det häär. om ni vill åka med dom så får ni snacka med honom
jag tycker ingen direkt ska bestemma alls utan alla kommer med bra förslag å sen så hakar dom som vill på å e de någon som inte vill så puschar man den lite:P som jag har fattat det är denna "klubben" till för att man ska ha några att åka, bada,raila osv med så att man blir bättre och har kul. sen om vi senare i vinter ska åka på någon liten trip till ett lift system så kan det behövas lite folk som planerar, mendeniden har inte kläckts ennu vilket den nog gör flera gånger om när snön kommer :=)

Ta Bort Tråd!
Cr0y_HimselF sa:
FilipAvall sa:
jag tycker ingen direkt ska bestemma alls utan alla kommer med bra förslag å sen så hakar dom som vill på å e de någon som inte vill så puschar man den lite:P som jag har fattat det är denna "klubben" till för att man ska ha några att åka, bada,raila osv med så att man blir bättre och har kul. sen om vi senare i vinter ska åka på någon liten trip till ett lift system så kan det behövas lite folk som planerar, mendeniden har inte kläckts ennu vilket den nog gör flera gånger om när snön kommer :=)
Ungefär precis så jag menade. Men som sagt, om det blir resor till vintern gillas det ju att några är med och planerar och organiserar och styr upp det hela.

Ta Bort Tråd!
Kommer med en efterlängtad vädersrapport igen nu!

Lördag:
50% molnighet, svag vind, 5 grader
inget regn!

Söndag:
30% molnighet, lite mer vind, 5 grader.
Inget Regn!!!

Jag röstar ändpå på söndag

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp