Tack!
Det var snowboarddommare. Så jag tror att det var dem som inte hade så stor koll.Ryding sa:det var roligt att se kulhur kan det vara sån skillnad på dommare från usa och swe
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det var snowboarddommare. Så jag tror att det var dem som inte hade så stor koll.Ryding sa:det var roligt att se kulhur kan det vara sån skillnad på dommare från usa och swe
öhhh....nääääää!Jally sa:Men kangaroo är ju dubbel sidovolt 180 inte dubbel flatspin 900? .
nääää....gud är den som kom på jibbing.jacobgus sa:du är guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud <3
öhhhh.....ja typ allaskiforfreedom sa:var det åkare som gjorde sw 1080 flera ggr?
Alla utom Niklas Karlström och Jon olsson gjorde 1080, Jon körde på Kangarooflip, å Niklas körde på Double Backflip Criticaljibbe sa:öhhhh.....ja typ allaskiforfreedom sa:var det åkare som gjorde sw 1080 flera ggr?
double backflip japan :POhm1e sa:Alla utom Niklas Karlström och Jon olsson gjorde 1080, Jon körde på Kangarooflip, å Niklas körde på Double Backflip Criticaljibbe sa:öhhhh.....ja typ allaskiforfreedom sa:var det åkare som gjorde sw 1080 flera ggr?
Tagga ner för in i skogen! Jag som har åkt bräda vet att det är svårare att både hoppa å åka me bräda, kanske inte när man har lärt sej men det är mycket svårare ska du veta!me_mogul sa:men är du dum i huvve!?!?!?!ALXX sa:vet om inte nån redan kommenterat detta eftersom ja inte orkar läsa tråden men eero etalaa (snowboardåkare) gör i filmen follow me around en dubbelflip rätt lik jons fast 360 istället för 180 så klaga in på snowboardåkarna dom gör ju fetare trick än skidåkarna i vissa fall. och som hampus sa åp svt häromdagen så är skidor helt enkelt lättare eftersom man har 2 saker att stå på och snowboardåkarna "1 ben" som han själv sa...RHillblom sa:Känns väldigt skönt att Jon skriver detta. När jag satt där vid tv'n igår och såg hur jon stompade sin cleana kangarooflip, så trodde jag att saken var klar, men inte ens över 23 poäng? jag började fundera om det var snowboarddomare som satt i domarbåset och hade 0 koll på hur svårt en dubbellincoln/lincoln180 egentligen är, eftersom dom själva aldrig får se det inom snowboard! Jag skämdes över domarna på något sätt!
Varför skulle det vara svårare att åka snowboard!? Har man dålig balans så självklart men vafaan. är du så jävla dum att du inte fattar att de är både svåvare ock lättare på massa jävla olika sett!???
De är en dubbel flatspin 900.......jibbe sa:öhhh....nääääää!Jally sa:Men kangaroo är ju dubbel sidovolt 180 inte dubbel flatspin 900? .
jon säger själv att det är en dubbel flatspin 900
bara för att jon säger de så behöver inte de vara rätt, om han hade sagt att de var dubbel backflip 180 så hade ni sagt att de va de åxå, skaffa egna åsikter!ScratchPro sa:De är en dubbel flatspin 900.......jibbe sa:öhhh....nääääää!Jally sa:Men kangaroo är ju dubbel sidovolt 180 inte dubbel flatspin 900? .
jon säger själv att det är en dubbel flatspin 900
Håller med om dedär med eero,iofs är han enligt mig världens bästa åkare men har en film när david benedek gör double corked 1260 åxå så kom inte å säg att de inte är så coola trick som kangaroo på snowboard när du inte har sett nåt, rhillbom.ALXX sa:vet om inte nån redan kommenterat detta eftersom ja inte orkar läsa tråden men eero etalaa (snowboardåkare) gör i filmen follow me around en dubbelflip rätt lik jons fast 360 istället för 180 så klaga in på snowboardåkarna dom gör ju fetare trick än skidåkarna i vissa fall. och som hampus sa åp svt häromdagen så är skidor helt enkelt lättare eftersom man har 2 saker att stå på och snowboardåkarna "1 ben" som han själv sa...RHillblom sa:Känns väldigt skönt att Jon skriver detta. När jag satt där vid tv'n igår och såg hur jon stompade sin cleana kangarooflip, så trodde jag att saken var klar, men inte ens över 23 poäng? jag började fundera om det var snowboarddomare som satt i domarbåset och hade 0 koll på hur svårt en dubbellincoln/lincoln180 egentligen är, eftersom dom själva aldrig får se det inom snowboard! Jag skämdes över domarna på något sätt!
Precis BigAir,ta åt dig och ändra på dig nu när självaste JON vill att du ändar på dig....jon_olsson sa:det måste bli nån ändring på Big Air.....
Ah, förlåt alltså.Deespin sa:Precis BigAir,ta åt dig och ändra på dig nu när självaste JON vill att du ändar på dig....jon_olsson sa:det måste bli nån ändring på Big Air.....
han menar nog BigAir ochså, aubouslutBigAir sa:Ah, förlåt alltså.Deespin sa:Precis BigAir,ta åt dig och ändra på dig nu när självaste JON vill att du ändar på dig....jon_olsson sa:det måste bli nån ändring på Big Air.....
Ber vekligen om urskäkt om jag på något sätt förstört sporten för er.
Nått jag kan göra för att förbättra din situation Jon?