Tall Hoodie XL

Tall Hoodie XL
tja,

söker en tall hoodie med storlek XL! har letat men inte hittat.. den får kosta under 1000 kr! gärna mer än en färg på den.

tacksam för svar!!

// elias

Tall Hoodie XL
Det är 100% säkert från edoggo. Hyllengren på forumets sida.

Förvånad över att du inte hört talas om edoggo förut.

Tall Hoodie XL
eliassamuelsson sa:
viktorwallberg sa:
är sidan eDoggo något att lita på ? någon som har beställt där ifrån och vet att det inte är lureri?
Edoggo är 100% trovärdigt! sjukt bra kundsupport också och grymt cleana grejer!

vill du inte köpa där ifrån utan försäkra dig om att du handlar från en vanlig butik kan du köpa dem på www.steepstore.com också som vad jag vet är den enda återförsäljaren utanför hans egen shop!

Tall Hoodie XL
Lar dig sticka sa har du din javla Tall Hoodie XL som bara kommer bli dyngsur. Detta kommer sjalvklart leda till att nar du sitter i snon och dricker redbull kommer du bli kall och det kommer i sin tur leda till att du blir sjuk.
Sjukdomen, som borjade som en vanlig forkylning utvecklas till lunginflammation och vips! Du blir sangliggande och missar hela javla sasongen som blir "sjukt grym mega vinter med super dump efter super dump".

Sa min julklapp till dig ar: Tipset att kopa ett bra understall istallet for en Tall Hoddie XL

Tall Hoodie XL
Puh sa:
funderar på att beställa från fasc men undrar om man kan lita på dom. någon som beställt därifrån??
jag känner en tjej som känner dem bakom fasc, plus att de var pa ISPO-mässan (megasportmässan i munchen), sa det är bara att beställa - snygga grejjer!

Tillbaka
Topp