Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har värmt mina innerskor, men problemet kvarstår på ena foten. Jag tycker att innerskon är lite klumpigt sydd just där jag får ont. Det är helt klart en "skarp" kant som de lätt hade skippa. Samt att tungan på innerskon kunde vart lite jämnare där nede, för just nu är det som en ribba som går längs med och då trycker på min fot.... :/kmio sa:Majoriteten av fötter kommer ha samma problem som pnyberg och jocke i mercuryn. Men det är bara att värma och forma linern så är problemet löst
Har nu kollat igenom 10 andra innerskor från Mercury/Vulcan/One och ingen hade samma dåligt sydda tunga som min högersko. Jag ringde till 7 blåner, reklamation på G.PNyberg sa:Har värmt mina innerskor, men problemet kvarstår på ena foten. Jag tycker att innerskon är lite klumpigt sydd just där jag får ont. Det är helt klart en "skarp" kant som de lätt hade skippa. Samt att tungan på innerskon kunde vart lite jämnare där nede, för just nu är det som en ribba som går längs med och då trycker på min fot.... :/kmio sa:Majoriteten av fötter kommer ha samma problem som pnyberg och jocke i mercuryn. Men det är bara att värma och forma linern så är problemet löst