Tankar kring ditt "quiver" inför 11/12?

• Trådstartare Trådstartare MnO
  • Start datum Start datum
PNyberg sa:
Katana 191 känns bara helt råååå. Men hur är nya konstruktionen?
Må si jeg er veldig overraska over hvor mykt 191 Katana testa på FF's fleks indeks når jeg åpna siste nummeret nå nettopp (44335). Var jo mykere enn Gotama i følge talla. Dog blei den kåra til "beste allroundski 106-115 midje". Du jobber som vanlig i morra forresten? Må innom og plukke opp skia mine..

Senast ändrad:
MrLarsen sa:
PNyberg sa:
Må si jeg er veldig overraska over hvor mykt 191 Katana testa på FF's fleks indeks når jeg åpna siste nummeret nå nettopp (44335). Var jo mykere enn Gotama i følge talla. Dog blei den kåra til "beste allroundski 106-115 midje". Du jobber som vanlig i morra forresten? Må innom og plukke opp skia mine..
Er nye Legend Pro testa? :) Bor jo langt pokker i vold oppi nord, vi får ikke FF før neste fredag (ikke kødd), så jeg får ikke lest det på en liten stund.

arild_ak sa:
MrLarsen sa:
PNyberg sa:
Er nye Legend Pro testa? :) Bor jo langt pokker i vold oppi nord, vi får ikke FF før neste fredag (ikke kødd), så jeg får ikke lest det på en liten stund.
Testa Aurelien Ducroz pro modellen i 192, det er vel samma skien som LPR 105, bare med annen grafikk. Anyhow, flekstalla er hvertfall 45534.

Senast ändrad:
jo! Samme skiten. Hva sa de for noe fornuftig? Var og befølte Aurelien på XXL i går, og den var riktig nok ganske så myk i tuppen (hoho). Vurderer sterkt å gjøre det til bakke/toppturski.

arild_ak sa:
jo! Samme skiten. Hva sa de for noe fornuftig? Var og befølte Aurelien på XXL i går, og den var riktig nok ganske så myk i tuppen (hoho). Vurderer sterkt å gjøre det til bakke/toppturski.
"Teknisk: Gjennomsnittlig stiv bak- og midtski med myk framski. Litt rocker foran, ganske lav tuppvinkel. Lang svingradie. Skia er tung og har aluminiumskonstruksjon