Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
suck...TwinTip4Ev3r sa:En sån där afterbang
Kan någon vänlig själ en gång för alla förklara hur man NÄSTAN kan ett trick?emildysholm sa:1080 nästan på skidor och nästan flat 9..
Fett c000lt! jag har pr0vat rodeO!! fiet svårt önskar jag kunde ha det i min trixXxpåse =(superunknown sa:sätter typ mctwist och frontflip på skidor och på matta kan jag ju lite olika typ mctwist 720 med grab och nästan rodeo 360
klarar rotationen men ramlar ?????mattiasb sa:Kan någon vänlig själ en gång för alla förklara hur man NÄSTAN kan ett trick?emildysholm sa:1080 nästan på skidor och nästan flat 9..
Då klarar man det inte. Inte ens nästan.emildysholm sa:klarar rotationen men ramlar ?????mattiasb sa:Kan någon vänlig själ en gång för alla förklara hur man NÄSTAN kan ett trick?emildysholm sa:1080 nästan på skidor och nästan flat 9..
Det står trampolinepege sa:haha kan man köra switch på studsmatta :PKalleHerrlin sa:skidor: 9 , Studsmatta 14 och inte stomp , trampoline: sw cork 12 från en 3a!
I loled, made my day!Stepup sa:Barrel roll!
svårt ellerHjellum sa:1620 på mindre hopp
svårt ellerHjellum sa:1620 på mindre hopp
http://www.sport-conrad.comfloorfilla sa:vänta lite... vart köper man en sån där trixpåse? gotta get one :O Är det helt random vad man får i den? För jag vill ha nåt c00lt.
Hahaha Wooord!doctorbombay sa:skulle va kul å veta vad L-lindh själv kan? :P